ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիահրատարակչություն

Կարծում եմ` մեր օրերում ժամանակակից գրադարանի մի մաս է կազմում նաև մեդիահրատարակչությունը: Մեդիահրատարակչությունը ավելի մեծ հնարավորություններ է տալիս ուսումնասիրող, ընթերցող մարդուն: Գրադարանում չգտնելով իրեն անհրաժեշտ գիրքը, ընթերցողը կարող է այն հեշտությամբ գտնել համացանցում և երկար ժամանակ չսպասել գիրքի վերադարձին, որպեսզի կարողանա օգտվել: Բացի այդ` հարմար է: Եթե ընթերցողին շտապ հարկավոր է մի գիրք, նրա համար անհրաժեշտություն չէ այցելել մի քանի գրադարան, այլ կարող է արագ օգտվել էլեկտրոնային տարբերակից, դիմելով հրատարակչությանը:

Արդեն մի քանի ամիս է, ինչ «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանին կից գործում է մեդիահրատարակչությունը: Արդեն թվայնացվել են մոտ 60 գիրք, դասագիրք և հոդված: Հանրակրթական DiGitec 2011 ժամանակ մեդիահրատարկչությունը իր գործունեությունը նոր էր սկսել: Դրանից հետո թվայնացման համար անհրաժեշտ գրքերի թիվը սկսեց ավելանալ: Դրանց պատվիրողները մանկավարժության կենտրոնը, ծրագրի ղեկավարներն են, դասավանդողները, սովորողները: Յուրաքանչյուր դասարան ունի էլեկտրոնային գրատախտակ, ուսուցումը կատարվում է կիրառելով մեդիան: Անհրաժեշտություն առաջացավ գիրք-տետրերը թվայնացնել դասավանդողի պահանջարկով:

Գրքերը թվայնացնելու համար անպայման հաշվի ենք առնում հեղինակային իրավունքը: Կան գրքեր, որոնք թվայնացնում ենք և օգտագործում առանց կայքում տեղադրելու: Այն որպես էլեկտրոնային գիրք-CD սպասարկվում է դասավանդողին ուսումնական պարապմունքի ժամանակ:

Մի փոքր պատմեմ մեր աշխատելու ձևի մասին: Մենք ընդունում ենք գրքի պատվերը, առանձնացնում գիրքը, այնուհետև կամավոր սովորողներից ստեղծված աշխատանքային խմբի անդամները այն նկարում են համակարգչի մեջ (սքան (scan) են անում): Հետո գրքի յուրաքանչյուր էջը մշակվում է, բերվում է վերջնական տեսքի: Վերջնական տեսք ունենալուց հետո Acrobat ծրագրի միջոցով էջերը դասավորվում են, այնուհետև փոխակերպվում PDF-ի: Նյութը այդ ձևով տեղադրվում է կայքում և պատրաստ է օգտագործման համար:

Որոշ հոդվածներ սքան անելուց հետո, FineReader ծրագրի միջոցով անցկացնում ենք Word-ի մեջ, թղթային տարբերակի օգնությամբ այն խմբագրում, ուղղում փոխակերպման ընթացքում ծրագրի թույլ տված սխալները, այնուհետև հանձնում ընթերցողի դատին: Այդպիսի փուլում են հիմա մի քանի մեթոդական ուղեցույցներ, որոնք անհրաժեշտ են մեր ուսուցիչներին:

Կարծում եմ` մեր աշխատանքը անհրաժեշտ է և մեր օրերի համար` կարևոր: Սիրով սպասում ենք նոր պատվերների:

Медиаиздательство

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
Աիդա Պետրոսյան | 2011-05-15 00:05:41
Վայ, Շուշ ջան, էս ինչքան մեծ ես, մեծերից էլ պրոֆեսիոնալ: Ապրես:
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ