ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Կենսաբան-բուսաբանների գործունեության բաղկացուցիչ մասը կազմում է բույսերի և կենդանիների խնամքն ու բազմացումը: Սովորողներն իրենց ընտրությամբ գործունեության դասաժամերին զբաղվում են դրանց խնամքով, բազմացմամբ և այլ աշխատանքներով: Որպեսզի սովորողները կարողանանա ճիշտ և գրագետ կատարել այս աշխատանքները  նրանք պետք է համապատասխան գիտելիքներ  ունենան: Նրանք պետք է տարբեր աղբյուրներից տեղեկություններ հավաքեն այն բույսերի և կենդանիների մասին, որոնց խնամքով զբաղվում են: Երեխաները տեղեկություններ են հավաքում և՛ տարբեր գրքերից, և՛ ինտերնետային տարբեր կայքերից: Ինտերնետից օգտվելու համար պահանջում է մեդիահմտություններ` փնտրել և գտնել տվյալ բույսի կամ կենդանու մասին պատմող նյութերը: Հետո պետք է նյութը դուրս բերել:

Այսքանով գործը չի ավարտվում: Պետք է նյութից դուրս բերել կարևոր մասերը, համառոտագրել, խմբագրել և սրբագրել: Իսկ եթե մեզ չի հաջողվում նյութեր գտնել հայկական կայքերում` մենք ստիպված ենք լինում փնտրել ռուսական կայքէջերում: Այս դեպքում մեզ օգնության են հասնում ռուսաց լեզվի ուսուցչուհիները: Նրանց օգնությամբ սովորողները թարգմանում և խմբագրում են նյութերը: Այս աշխատանքները նպաստում են սովորողի լեզվական հմտությունների զարգացմանը: Բույսի կամ կենդանու մասին լիարժեք տեղեկությունը օգնում են սովորողին ճիշտ խնամել, բազմացնել և պահպանել:

Առաջին կիսամյակում այսպիսի թարգմանությունների ժողովածուն դարձավ էլեկտրոնայինգիրք: Դա դարձավ մեր առաջին մեդիանախագիծը:

Ավարտել ենք ևս մեկ մեդիանախագիծ, որի համար հիմք է հանդիսացել  Հովհաննես Թումանյանի «Բզզեզի դպրոցը» բանաստեղծությունը: Այս բանաստեղծության մեջ հիշատակվում է յոթ տեսակի միջատների և երեսուներեք տեսակի բույսերի անվանումներ, որոնք ըստ մեր այբուբենի տառերի են դասավորված:

Նախագիծը սկսելու համար կազմակերպել ենք խաղ-դաս: Երեխաներից մեկը կարդում էր բանաստեղծությունը, յուրաքանչյուր սովորող ընտրում էր այն բույսը, որի անվան սկզբնատառը համընկնում էր իր անվան կամ ազգանվան առաջին տառի հետ, այդպես ավելի հետաքրքիր է: Նա պարտավոր էր այդ բույսի կամ միջատի մասին փնտրել տեղեկություններ և էլեկտրոնային տարբերակով ներկայացնել: Այնուետև, երբ բոլոր նյութերը հավաքվեցին մենք այն հղումով (նորիցմեդիահմտություն) տեղադրեցինք համապատասխան անվանումների տակ: Արդյունքում «Բզզեզի դպրոց» բանստեղծությունը դարձավ մեդիաբնագիտական նախագիծ: Այն ուսումնական է և հետաքրքիր բոլոր տարիքի երեխաների  համար:

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
Աիդա Պետրոսյան | 2011-05-15 00:14:06
Գոգ, կարելի է շատ լավ փոքրիկ մեդիաընթերցարան սարքել: Քեզ տեսնեմ: Ես` քեզ օգնական:
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ