ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիաինքնակրթություն

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը այն ուսումնական հաստատությունն է, որտեղ անհնար է առանց մեդիաինքնակրթության: Արդեն իններորդ ամիսն է, ինչ կրթահամալիրում եմ աշխատում,և կարելի է ասել ամեն օր մի նոր բան եմ սովորում, ինչը ինձ շատ է ուրախացնում: Մայրենիի ուսուցչի իմ աշխատանքն է «ստիպել», որ սովորեմ թվային տեխնիկական միջոցների գործածում, համակարգչային ծրագրեր, այդ թվում` մոնտաժային, կայքի սպասարկում: Այստեղ մեդիան դարձել է իմ հավատարիմ և անբաժան ընկերը:  Զարմանալի է այս մեդիաաշխարհը, գրավիչ ու հետաքրքիր: Նա անընդհատ փոփոխվում է, թե կարող ես` հետևիր: Ու ինչքան բան կարող ես սովորել այստեղ: Մեդիայի միջոցով ինքնակրթվում են ոչ միայն դասավանդողները, այլ նաև սովորողները, ինչու չէ, նաև ծնողները:

Ինձ համար մեդիաինքնակրթության լավ աղբյուր է «Դպիր» էլեկտրոնային ամսագիրը, մի շարք ուսումնական կայքեր, սոցիալական ցանցերի գրական-մշակութային էջերը:

Սովորողների համար մեդիաինքնակրթության հնարավորությունը առաջին հերթին մեր` mskh.amուսումնական կայքն է իր ենթակայքերով: Նրանք սովորում են իրենց իսկ ստեղծած նյութերի միջոցով, քանի որ դրանք քննարկվում են, սխալները վերլուծվում և պարզաբանվում: Ամեն նյութ տեղադրվելուց հետո բացվում է 50-100 և ավելի անգամներ: Կարծում եմ, որ տեղադրված նյութերը նախ և առաջ կարդում են հենց իրենք` սովորողները:

Մեդիաինքնակրթության լավագույն միջոց էր գարնանային մեդիաօլիմպիադան: Սովորողներն ընդամենը ստանում էին որոշակի ցուցումներ, մնացածն իրենց ինքնուրույն աշխատանքն էր: Գարնանային օլիմպիադան ցույց տվեց, թե ինչպես է սովորողը պրպտում, փնտրում իրեն անհրաժեշտ ինֆորմացիան համացանցից, ինչպես է ինքնուրույն աշխատում և այդ ընթացքում ինչքան նոր բան սովորում:

Իսկապես սա լավագույն միջոց էր  սովորողի մեդիաինքնակրթության զարգացման համար: Եվ շատ ուրախալի է այն փաստը, որ այսուհետ մեդիաօլիմպիադաները լինելու են տարվա մեջ չորս անգամ:

Խոսելով մեդիաինքնակրթության մասին` չեմ կարող չանդրադառնալ  մեդիահանրակրթության մյուս կարևոր  ճյուղին`մեդիագրադարանին: «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանն արդեն ունի իր կայքը, որտեղ արդեն կան շատ թվայնացված գրքեր, դասագրքեր, որոնցից  սկսում են օգտվել մեր սովորողները: Մենք ևս պատրաստ ենք աջակցելու մեր գրադարանին, որպեսզի այն օր օրի էլ ավելի հարստանա թվայնացված գրքերով, իսկ սովորողները ավելի հաճախակի զբաղվեն մեդիաինքնակրթությամբ:

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
Սոֆյա Այվազյան | 2011-05-16 14:53:24
Քրիստինե ջան, ինձ դուր եկավ մեդիաինքնակրթության վերաբերյալ քո վերաբերմունքը, մեդիան մեր ընթերցանության և գրավոր խոսքի անբաժանելի մասն է:
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ