ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Հեռու պետք չէ գնալ. հենց մեր ձեռքին, պայուսակում ու գրպանում, մեքենայում, տանը.... նախաինֆորմացիոն, անցումային այս հասարակարգում նորագույն՝ ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաները շրջապատում են մեզ ամենուր: Համակարգիչը, թվային ձայնագրիչն ու ֆոտոխցիկը այլեւս ոչ թե շքեղութուն են, այլ ապրելու միջոց, անհրաժեշտ գործիք, որի լեզուն շատ լավ հասկանալը այս նորացող աշխարհում հաջողակ լինելու գրավականներից է: Եվ որպեսզի մեդիան չդառնա, ինչպես Թումանյանի «Կացին ախպեր» հեքիաթում, չար գազան, անհրաժեշտ է օր առաջ սկսել նրան ենթարկեցնել: Իսկ ցանկացած գործիքի տիրապետումը ենթադրում է համապատասխան ճիշտ, այս դեպքում նաեւ արդի՝ մեդիա կրթություն:
Արդեն մի քանի տարի է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում մեդիա գործիքները դարձել են հանրակրթության բաղացուցիչներ և այսօր միավորվել են հանրակրթության հետ ու դարձել է մեդիահանրակրթություն: Ինչպես ցանկացած դեպքում այս դեպքում էլ Մեդիահանրակրթությունը առաջարկում է իր ընդունելության նոր կազմակերպումը՝ մեդիաընդունելություն: Եթե հավակնում ենք հայտարարել`

Թող գա նա, ով`
• համոզված է, որ չկա մեդիա` չկա կրթություն.
• ուսանում է` տանը և դպրոցում շարունակ օգտագործելով մեդիան.
• ուսումնասիրության, մեդիայի և թարգմանության շնորհիվ մշտապես աշխարհի իրադարձությունների կենտրոնում է:

ապա մեր պատվիրատուն մեդիայում է, ուրեմն կա՛մ նրանք են մեզ փնտրում մեդիայում, կա՛մ մենք՝ իրենց: Իսկ մեդիան մեզ բոլորիս մտերմացնող, համախմբող տարածք է, որտեղ գտնում ենք բարեկամներ, գործընկերներ...

mskh.am-ն ու մեդիաընդունելությունը

Մեդիաընդունելությունը  ուսումնական աշխատանք է:
Սովորողները, դասավանդողները, ծնողները պատմում են իրենց դպրոցի մասին: Դրանք 1-2 րոպեանոց տեսաֆիլմեր են, ռադիոլուրեր են, որոնք կենդանի, անկեղծ պատումներ են: Այս ֆիլմերը տեղադրվում են կայքում, սոցցանցերում, հայտարարության տեքստերը սովորողների ու դասավանդողների միջոցով պարբերաբար հայտնվում են տարբեր սոցցանցերի սեփական էջերում:
Էլեկտրոնային հասցեների ցանցի ստեղծում

Սովորողների հետ ստեղծել ենք էլեկտրոնային հացեների ցանց, որով պարբերաբար ուղարկվում ենք հայտարարություններ, տեսաֆիլմեր, առաջարկներ:

Ընդունելության տեղեկատու

Դպրոցներում ստեղծվել են ընդունելության տեղեկատուներ, որտեղ տեղադրված է համակարգիչ, որը միացված է համացանցին, ստեղծված է ընդունելության այցելությունների, ընդունելության բազաններ:

2005թ. ծնվածների էլեկտրոնային բազայի ստեղծում

«Դպրոց հաճախող 6 տարեկանի մասին ամեն ինչ...». այս դիպլոմային նախագիծն իրականացնում ենք կրթահամալիրի քոլեջում: Աշխատանքային խումբը ստեղծել է էլեկտրոնային բազա, որտեղ հավաքված է 6 տարեկանի մասին տեղեկատվություն: Այս տեղեկատվությունը նախ կօգնի ծնողի հետ աշխատել մինչև երեխայի դպրոց հաճախելը, իսկ ընթացքում դպրոցի մասին՝ ծրագրեր, ուսումնական պլաններ, ուսումնառության պայմանագրեր, պարբերաբար կուղարկվեն ծնողին:

Կրթահամալիրի կրտսեր դպրոց-պարտեզի 2011-12 ուստարվա պայմանագրային փոփոխությունների էլեկտրոնային ներկայացում

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
Նունե Մովսիսյան | 2011-05-15 15:09:21
Նառ ջան, հավանում եմ քո աշխատանքն ընդհանրապես. ամեն մանրուք հաշվի ես առնում, ամեն ինչ նախօրոք նախապատրաստում ես: Օգտակար հոդված ես գրել:
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ