ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Շուտասելուկներ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում անցկացվող Գարնանային մեդիաօլիմպիադայի նյութերին ծանոթանալիս, մեզ` 4-2 դասարանին, գրավեց տրված բառաշարքով շուտասելուկներ կազմելը:

Ընթացքը հետաքրքիր էր.
• Վերհիշեցին իմացածը
• Հորինեցին նորը
• Նկարեցին
• Մտքում փորձեցին
• Մնջախաղով ցուցադրեցին
• Արագ և հստակ արտաբերեցին:
Այս ամենը նկարահանվեց և թվային ձայնագրիչով ձայնագրվեց:

Եվ ինչ, ստացվեց «Շուտասելուկներ» տեսանյութը:
Վերհիշման փուլում ասված շուտասելուկները խմբավորելիս պարզվեց, որ շուտասելուկներում արտասանվող որոշ հնչյուններ (ծ-ճ, շ-ս) խառնվում են, և սկզբում մտքում նախապատրաստվելը օգնում է հետո բարձրաձայն ճիշտ և հստակ արտաբերելուն:
Շարա, Սարոյի շորին սարի սիրուն շուշան շարի:

Շատ արագ հասկացան կրկնվող պարբերությամբ շուտասելուկների կառույցը և կազմեցին նորերը:
Գունդ գլորեմ ձու ուտեմ, ձու ուտեմ գունդ գլորեմ:

Արդյունքում ստացվեցին շուտասելուկներ.
• Հնչյունային
• Պարբերությունը կրկնվող
• Միտքը աստիճանաբար զարգացող
• Խառը:

Իսկ շուտ ասելը արվեստ է, պետք է փորձել-փորձել և հետո միայն բարձրաձայն, հստակ և պարզ արտաբերել:
Ճերմակ ճամփի ճյուղին նստած ճիճուն ասաց.
-Բարև, ճանճ:
-Բարև ճանճ,- ասաց ճիճուն նստած ճյուղին ճերմակ ճամփի:

Շուտասելուկները նպաստեցին լեզվիմացությանը` գտան հնչյունային արտասանական դժվարություն ներկայացնող խմբերը, հասկացան կառույցը, ստեղծագործեցին և հետևեցին ճիշտ արտասանելուն` ուղղախոսությանը:

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
ԱԻԴԱ | 2011-05-15 00:02:39
Ապրես, Նուն ջան: Հոդվածդ գործնական էր, ուսուցանող:
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ