ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Սոցիալական ցանցերը` միջոց մեդիաընդունելության և մեդիաինքնակրթության

Facebook սոցիալական ցանց մուտքը սկսվեց պարզ հետաքրքրասիրությունից. երևի թե ինքդ քեզնով ապրելու կամ ինքդ քեզնից հեռանալու ևս մի ձև էր: Դա` սկզբում: Երբ սկսում է, որևէ գործիք ծառայել միայն մի նպատակի կամ աննպատակ, սկսում ես լարվել ու անհանգստանալ քո կրկնվող քայլերից: Սոցիալական ցանցում հայտնվելու առաջին քայլերից էր գտնել մարդկանց, ով հետաքրքիր է քեզ` իր գործունեությամբ, մտածողությամբ, մարդիկ ում հետ կարող ես քննարկել մտածված ու չմտածված թեմաներով, հատկապես, երբ քո անձնական էջը նախապես պատմում է քո մասին:

Ու սկսում օրդ անցնել քո իրականությունից կտրված` իրականությունից բխող իրականության պահանջից:
Այսօր պահանջը ցանցից այլ է, և ըստ դրա հարավորություններն էլ այլ են.

  • Քո անձնական էջը, որ ամեն օր պատմում է քո կրթահամալիրյան միջավայրի մասին:
  • Լրացուցիչ քո դպրոցը ներկայացնող էջ, որտեղ գործունեության մեդիաարտացոլումն է:
  • Քո գովազդային փոքրիկ հատվածը, որ շրջում է ընկերներիդ էջերով:

Եվ սկսվում անհոգնել, որևորված, կենդանի ու առողջ պատումները` մեդիապատումները:

Mskh.am – սովորողի, ուսուցչի, ծնողի և հետաքրքրվող տեսակի մարդու աշխարհ, որտեղ պատումներն են, ֆիլմերը, հայացքները` լավ կամ վատ. դրանք արդյունք են զարգացման, կրթության ու ինքնակրթության:

Մեդիաինքնակրթություն – հիմքում հետաքրքրվածությունն է, ոգևորությունը նորով, որը և կնպաստի քո ինքնահաշվետվությանը (երբ ինքդ քեզ ես հաշվետու):

Երբ կա գիտակցումը, որ մեդիան ուսուցման քո գործիքն է, սկսում է գործել քո ֆիլտրը` էլի լավ կամ վատ, որ զատում է քո ներսում մեդիակրթություն կրողին – կա´մ կա, կա´մ չէ:

Չկա մեդիա` չկա կրթություն… Եվ դու կրողն ես այս ծրագրի: Երբ քո մեջ կա մեդիակրթությունը, մեդիաստեղծ շարժը, դրանով դու պատ ես շարում չապրող, չիրական չկրթությանը:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ