ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Անհրաժեշտությունը` ուսումնական գործընթացը դարձնել ավելի ինտերակտիվ, ինտենսիվ, հետաքրքիր, որը նաև համապատասխանի ժամանակակից կյանքի պահանջներին, հանգեցրեց ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների կիրառմանը դպրոցում:

Արդեն առաջին դասարանից սկսած` մեր սովորողները գործածում են հետևյալ թվային տեխնիկական միջոցները` էլեկտրոնային գրատախտակ, թվային ֆոտոխցիկ, թվային ձայնագրիչ, համակարգիչ, կրթահամալիր են ներխուժել նաև էլեկտրոնային գրիչները, նոթբուք, նեթբուքերը: Կարելի է ասել, որ յուրաքանչյուր դասարան դարձել է լաբորատորիա, այն էլ ոչ սովորական այլ մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման  դասարան-լաբորատորիա:

Մի քիչ էլեկտրոնային գրատախտակի մասին: Սկզբունքորեն էլեկտրոնային գրատախտակով կարելի է անել այն ամենը ինչ սովորական համակարգչով` ցույց տալ նկարներ, օգտվել համացանցից և այլն: Բացի համակարգիչ, բացի մեծ էկրան լինելուց այն ունի բացմաթիվ գործառույթներ, թույլ է տալիս որոշ չափով զարգացնելու փոքրիկների մատների մոտորիկան, ակնառու գործառնական, ակնառու պատկերավոր մտածողությունը, երեխաները, մատիկներով շարժելով պատկերները, բառերը, տառերը, դրանք ընկալում է որպես «կենդանի նկարներ»: էլեկտրոնային գրատախտակի վրա կարելի է գրել էլեկտրոնային մարկերներով, մատիկներով: Այն թույլ է տալիս ավելի հեշտ կենտրոնացնել ուշադրությունը, ավելի հեշտ և արագ յուրացնել նյութը, հաշվի առնելով այն, որ այս տարիքում (5-7 տարեկանում)  երեխաները ինֆորմացիայի 80%-ը ընկալում են տեսողական զգայարանի միջոցով, 20%-ը` լսողականի:

Երեխաները շատ են սիրում աշխատել էլեկտրոնային գրատախտակով, նրանք էնտուզիազմով են վազում գրատախտակի մոտ, մատիկներով շարժելու պատկերները, բառերը, երկրաչափական պատկերնե են պատկերում, բազմացնում են դրանք, ջնջում են և այլ: Սովորում են իրենց  ինքնուրույնությունը դրսևորել, համագործակցել իրենց ուսուցիչների, դասընկերների հետ:

Թվային ձայնագրիչը գործածվում է բանավոր խոսքի ձայնագրաման ժամանակ: Այն կիրառվել է երեխաների հորինած հեքիաթները ֆիլմ դարձնելու ժամանակ: Առավել հաճախ գործածվում է օտար լեզուների ժամերին, քանի որ առաջին դասարանում օտար լեզուների ուսուցման հիմնական խնդիրը բանավոր խոսքի զարգացնումն է:

Թվային ֆոտոխցիկը միշտ մեզ հետ է, և գործունեությոն ցանկացած ձև այն ֆիքսում է` դարձնելով ուսումնական ֆիլմ, երեխաների առօրյան պատմող ֆիլմ և այլն: Այն թույլ է տալիս երեխային զարգացնելու մի շարք հմտություններ և կարողություններ. երևակայությունը, գեղեցիկի ընկալումը, դիտողունակությունը, գեղեցիկը փնտրելու գտնելու կարողությունը, այն նաև ինքնարտահայտման, ինքնադրսևորման մի ձև է:

Գործունեության բոլոր ձևերում ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաները` խաղը, աշխատանքը համատեղվում են: Ուսումնական նյութը կամ  հենց ինքը ուսուցումը երեխայի համար կենդանի է, շոշափելի, տեսանելի, ինչը դասապրոցեսը դարձնում է առավել հետաքրքիր:  

Այսպիսով,  կարող եմ ասել, որ մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիայում գործ ունենք իրականի, շոշափելիի ու տեսանելիի հետ` այսինքն` իրական կյանքի հետ:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ