ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Արդյունավետ ուսուցումը ենթադրում է արդյունավետ գործունեություն. այնպիսի գործունեություն, որի ընթացքում ձևավորվում են մի շարք հմտություններ:
Ուսուցման արդյունավետությունը ենթադրում է նաև փորձի փոխանակում`պատմել, ներկայացնել, լուսաբանել, ցույց տալ: Վերջինս իրականացնելու լավագույն ձևը ուսումնական ֆիլմի ստեղծումն է, որը աշխատատար և ժամանակ պահանջող գործ է: Ուստի հարց է առաջանում` հարմա՞ր է արդյոք այդ ձևով պատմել ուսումնական այս կամ այն գործունեության մասին:
Փորձը ցույց է տալիս, որ, որ Ֆիլմի ստեղծման ընթացքը (նկարահանում, նյութի մշակում (մոնտաժ), չհաջողված կադրեր) ամբողջությամբ տեղեկատվություն է ուսուցման պրոցեսը կազմակաերպողի և մասնակցի մասին, որը հնարավոր է դարձնում կողքից տեսնելու յուրաքանչյուր ձեռքբերում ու բացթողում: Օգնում է ավելի արդյունավետ կազմակերպելու վաղվա օրը:
Ֆիլմի նկարահանումը ուսուցման պրոցես է բերում աշխատանքային լռություն, ուշադրության կենտրոնացում, ուսումնական գործընթացին մասնակցելու ոգևորություն:
Ամեն անգամ, երբ ուսուցիչը մշակում է ֆիլմը, դիտարկում է բաներ, որոնք կարող էին այդքան տեսանելի չլինել, եթե փոտոխցիկը դա չարձանագրեր: Օրինակ` կարդալու կարողության առաջադիմություն, կակազության հաճախականության քչացում, ստեղծագործական մտքի նոր որակների ձևավորում, միջանձնային հարաբերությունների լավացում կամ ընդհակառակը, խմբով կամ անհատապես աշխատելու կարողությունը (նայած նյութը պատրաստելիս ինչի վրա է շեշտը դրվում, և ինչ ենք դիտարկում) և այլն: Սա հնարավորություն է` տեսնելու տվյալ գործունեության ընթացքում կոնկրետ հմտության առկայությունը, բացակայությունը կամ ձևավորումն ու զարգացումը: Ամսվա, եռամսյակի, տարվա կտրվածքով ֆիլմերի շուրջ տարվող աշխատանքների ընթացքում կարելի է արձանգրել յուրաքանչյուր սովորողի զարգացման ամբողջական և ակնառու պատկերը: Ուսումնական ֆիլմը կարող է ծառայել որպես գնահատման գործիք, ինքնաստուգման լավագույն ձև թե ուսուցչի, և թե սովորողի համար:

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
Աիդա Պետրոսյան | 2011-05-15 00:19:06
Անուշ ջան, ափսոս չես նշել քո նախագծերը: Դրանք բավականին հետաքրքիր են, ես հո գիտեմ:
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ