ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Մեդիաինքնակրթությամբ կարող են զբաղվել բոլորը: Որոշակի ՏՀՏ հմտություններ ունենալով` կարողանում ես պրպտել և գտնել այն, ինչ ցանկանում ես: Ճիշտ է` առանց մասնագետի որոշակի տեղեկությունների փոքր-ինչ դժվար է աշխատել անծանոթ ծրագրով, բայց անհնարին ոչինչ չկա: Ինքս սիրում եմ սկզբում ինքնուրույն պրպտել, հասկանալ ծրագիրը, կարողանալ աշխատել այդ ծրագրով, ապա նոր միայն դիմել մասնագետի: Այս կերպ ես ավելի լավ եմ կարողանում տիրապետել ծրագրին:

Ամեն բան, երբ նոր ես սկսում, թվում է, թե անհնարին է և բարդ: Սկզբում, երբ քննարկվում էր մեդիայի կիրառումը դասարաններում, ես դժվարությամբ էի հավատում դրա արդյունավետությանը կամ ընդհանրապես չէի պատկերացնում: Իրականում տեսա, որ դա հնարավոր է և բավականին հեշտ: Եվ երբ համոզվեցի, արդեն գուցե փոխվել էին իմ մտածողությունը, պահանջները կրթության նկատմամբ: Դժվար է չհամաձայնել, որ մեդիան զարգացնում է ճաշակ, մտածողություն և մտքերն արտահայտելու ազատություն: Ընդ որում` ոչ միայն երեխաների:

1. Օրինակ` ձայնագրիչն օգնում է, որ երեխան կարողանա ճիշտ հարցադրումներ անել և ճիշտ պատասխանել հարցերին: Այն հնարավորություն է տալիս լսելու իր խոսքը, զգալու խոսքի մեջ եղած թերությունները և հետևություններ անելու, ուղղելու ինքն իրեն:

2. Ֆոտոխցիկով և տեսախցիկով աշխատելիս զարգանում են մեր գունային պատկերացումները, դիտողականությունը, պահը որսալու կարողությունը:

3. Համացանցի օգնությամբ կարող ես գտնել և կարդալ բազմաթիվ հետաքրքիր նյութեր, տարբեր հետաքրքրաշարժ գրքեր, ուսուցողական, զարգացնող խաղեր: Ինչպես նաև շփվել տարբեր երկրներում ապրող հասակակիցների հետ:

4.Էլեկտրոնային գրատախտակը, որպես ընկեր – գործիք դեռևս անփոխարինելի է կրտսեր դպրոցում սովորողի և դասավանդողի համար: Այն դասը դարձնում է ավելի գունեղ, հետաքրքիր: Էլեկտրոնային գրատախտակով ստեղծված ուսումնական նյութերը ավելի տեսանելի են, շարժվող, այսինքն` երեխան կարող է դրանց հետ «խաղալ». այդպես ավելի արագ է ընկալում և յուրացնում յուրաքանչյուր բան:
Համակարգիչ, ֆոտոխցիկ և տեսախցիկ կա գրեթե բոլորի տանը, սակայն այն հաճախ օգտագործվում է ոչ ճիշտ և ոչ կրթական նպատակով, այդ է պատճառը, որ որոշ ծնողներ կասկածում են` «Կա մեդիա` չկա կրթություն»: Սակայն երբ չեն վախենում այդ գործիքները երեխային տալուց, երբ օգտագործում են որոշակի առաջադրանքով, արդյունքը նրանց զարմացնում է:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ