ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Ներածություն
Եվ այն ժամանակ, երբ արևը ծագում էր մեր հոգիներից, և այս ժամանակ, երբ արևը ծագում է արևելքից, և եկող ժամանակներում, երբ արևը կլինի սոսկ ֆիզիկական օբյեկտ, գոյատատանման մշտակայուն հարահոսում են յոթ երրորդությունները:

Առաջին երրորդություն
Արարչագործության էությունը կոչվում է իրականություն: Իրականության էության իմացության հարատև ձգտումը կոչվում է կրթություն: Կրթության էության վերը շպրտված բանաձևումը կոչվում է ինքնամերկացում:

Երկրորդ երրորդություն
Առանց Ուսուցիչ չկա կրթություն: Առանց Աշակերտ չկա ուսուցիչ: Առանց Ազգ չկա աշակերտ:

Երրորդ երրորդություն
Երբ հարցը պատասխան չունի, միակ պատասխանը ինքնախոստովանությունն է: Երբ հոգիդ ունկնդիր չունի, միակ ունկնդիրը Արարիչն է: Երբ կրթությունը հաշմանդամ է, միակ բժիշկը ինքնակրթությունն է:

Չորրորդ երրորդություն
Դասարանը գոմ է, եթե այնտեղ հոգաջարդում է խոսքի դագանակը: Դասարանը տաճար է, եթե այնտեղ թևածում է Ուսուցչի Խոսքը: Դասարանը աշխատավայր է, եթե այնտեղ ծնվում է գիտելիք-հմտություն-գործ եռամիասնությունը:

Հինգերորդ երրորդություն
Կա մեդիա, կա կրթություն: Չկա բովանդակություն, չկա կրթություն: Կա դասավանդող-սովորող համագործակցություն, կա կրթություն:

Վեցերորդ երրորդություն
Տիեզերքի կենտրոնը Արարիչն է: Մարդու կենտրոնը հոգին է: Դպրոցի կենտրոնը Սերն է:

Յոթերորդ երրորդություն
Մարդը կա, քանի նրան հիշում են: Գործը կա, քանի վայելում են նրա պտուղները: Դպրոցը կա, քանի ուսուցիչը սովորում է:

Վերջաբան
Երբ մարդու քունը տանում է, նա փակում է աչքերը: Թեկուզ մի ակնթարթ մի´ փակեք ձեր Հոգու աչքերը:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ