ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 42
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մեթոդական մշակումներ

Жанна Акопян
Всегда ли мы, учителя, толерантны?

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Խնդիրներ Գևորգ Հակոբյանից
Ինպե՞ս բեռնատարն անցնի անապատը [1]

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Մարիա Մոնտեսորի
Երեխայի տունը

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

Պաոլո Ֆրերե
Ճնշվածների մանկավարժություն

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Արտեմ Ալեքյան
Մեդիան հանուն բարօրության

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայարփի Տոնոյան
Կրթական օբյեկտ - կրթական պարտեզ

Нонна Григорян
Книгохранилище библиотеки

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Գևորգ Հակոբյան
2011-2012 ուստարվա դասագրքերի մրցույթով ընտրված 7-րդ դասարանի հանրահաշվի դասագրքի մասին

Յուրա Գանջալյան
Ավարտվեց մեր մայիսյան հավաքը
Ինպե՞ս բեռնատարն անցնի անապատը [1]

800 մղոն լայնությամբ անապատի մի կողմում անսահմանափակ քանակությամբ բենզին կա: Անապատում լիցքավորման կայաններ չկան, և բենզին գտնել հնարավոր չէ: Բեռնատարը կարող է այնքան բենզին լիցքավորել, որով կարելի է անցնել 500 մղոն (այդ քանակությունն անվանենք մեկ «լիցքավորում»): Բացի դրանից, բեռնատարի անձնակազմին թույլատրվում է ստեղծել լիցքավորման կայաններ անապատի ցանկացած տեղում: Բենզինի պահեստները կարող են լինել ցանկացած տարողության. ենթադրվում է, որ գոլորշացման պատճառով բեզինի կորուստ չի լինում:

Անապատh անցնելու համար ի՞նչ քանակությամբ բենզին է անհրաժեշտ («լիցքավորում» միավորներով):

Գոյություն ունի՞ անապատի սահմանային լայնություն, որը հնարավոր է անցնել այդ բեռնատարով:

[1] Խնդիրն ընտրված է Мартин Гарднер, Математические головоломки и развличения, Москва, 1971 գրքից:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ