ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 43
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերեն. սովորողներին ներկայացվող ընդհանրական որակական պահանջներ

Жанна Акопян
Оценка продуктивности изучения иностранного языка в начальной школе

Մեթոդական մշակումներ

Մարի Գաբանյան
Աշխատում ենք ընթերցող սովորողներ ունենալ

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Պաոլո Ֆրերե
Ճնշվածների մանկավարժություն

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

Գեորգի Գյուրջիևի մանկավարժական հայացքներից
Աշխատանքի երեք ուղղությունները

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Վ. Գ. Պանկրատովա, Ա. Ս. Սերգեևա
Մաթեմատիկական գիտելիքների պահպանվածության մասին

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Жанна Акопян
Учебная деятельность по выбору должна интегрироваться в жизнь

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Շամիրամ Պողոսյան, Հասմիկ Ղազարյան
Սովորելու, սովորեցնելու և տեխնիկական թվային միջոցների մասին
Աշխատանքի երեք ուղղությունները

 

Ես սիրում եմ նրան, ով սիրում է աշխատել։

Գեորգի Գյուրջիև

Գյուրջիևյան խմբի աշխատանքի գլխավոր սկզբունքներից մեկը երեք ուղղությամբ աշխատանքն է: Այս սկզբունքը ապահովում է հավասարակշռության պահպանումը և աշխատանքը ոչ միայն ուղղորդում է, այլ նաև թույլ է տալիս հաջողությամբ և արդյունավետ ավարտին հասցնել:

Առաջին ուղղություն 
Սա աշխատանք է ինքն իր հետ՝ ինքնուսումնասիրում, սեփական համակարգի ուսումնասիրում և իր գոնե առավել մեխանիկական դրսևորումները փոխելու փորձ: Այս աշխատանքը վերաբերում է հենց իրեն` մարդուն, և ինչ-որ իմաստով եսակենտրոն է: Սա հասկանալու փորձ է, թե ինչ եք ուզում ստանալ, ինչ եք ուզում իմանալ, ինչ եք ուզում դառնալ, ինչպես պետք է փոխել հին մտածելակերպը, զգալու հին սովորություններ:

Երկրորդ ուղղություն
Սա աշխատանք է խմբի մյուս մարդկանց հետ: Այս տիպի աշխատանքի ժամանակ մարդը ոչ միայն հասկանում է իր անելիքը, այլև տալիս է, փոխանցում է գիտելիքներ ու գաղափարներ` շատերի համար օրինակ ծառայելով: Մարդ չի կարող աշխատել մենակ, հարկավոր է օգնել ուրիշներին, ապահովել փոխազդեցությունը ուրիշների հետ: Շատ հաճախ դա կարող է լինել բախում, անհանգստություն, շփոթմունք, միով բանիվ` դժվարություններ: Ի վերջո, այս ամենը աշխատանքի համար անհրաժեշտ ազդակներ են: Այս աշխատանքի հիմնական դժվարությունն այն է, որ վերափոխվելու նախաձեռնությունը գալիս է ոչ խմբի անդամներից: Այս ամենը ընդունելը այնքան էլ դյուրին չէ, ավելին` տհաճ է, որովհետև դեռ արտաքին կարգապահության չհասած` քեզ մղում են ներքին կարգապահության:
Պայմանավորվածություններին ու կարգերին հետևելը կատարված աշխատանքի առաջին վարձն է ու առաջին փորձությունը: Այս ուղղությամբ յուրաքանչյուրն աշխատում է ուրիշների համար:

Երրորդ ուղղություն
Աշխատանքն է ամբողջի համար։ Այս ուղղությունը տարբեր մարդկանց համար տարբեր կերպ է ընդունում: Երրորդ ուղղությունը վերաբերում է ամբողջ աշխատանքին և աշխատանքի ամբողջ ներկային և ապագային: Աշխատանքի երրորդ ուղղության առումով կարևոր է հասկանալ ընդհանուր գաղափարը` ինչու այս աշխատանքը գոյություն ունի, ինչպես օգնել նրան: Ինչպես աշխատանքի առաջին, այնպես էլ երրորդ ուղղության ժամանակ հարտկապես կարևորվում է անհատի նախաձեռնությունը:
Մարդն աշխատանքից կարող է լիարժեք օգուտ ստանալ միայն այն դեպքում, երբ երեք ուղղությամբ էլ աշխատում է: Եթե այսպես չի աշխատում, ապա որոշ ժամանակ անց կանգ կառնի:

 

Աղբյուրը` Գյուրջիևյան ակումբ

Ռուսերենից թարգմանեց Նունե Մովսիսյանը

Գեորգի Գյուրջիևի մանկավարժական հայացքներից նաև «Դպիրի» 16-րդ համարում։

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
Հասմիկ | 2011-06-19 14:00:57
Ուսանելի հիշեցում էր։ Շնորհակալություն,Նուն ջան։
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ