ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 45
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ


Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նունե Մովսիսյան
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում

Հասմիկ Ղազարյան
Մեդիալրագրություն

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկոլոգիայի ուսուցում էկոլոգիական նախագծերի իրականացմամբ

Յուրա Գանջալյան
Ուսուցման առարկան` օտար լեզու և ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք

Yura Ganjalyan
To teach the language and not some knowledge about the language

Մեթոդական մշակումներ

Карине Агамян
Пословицы и поговорки как средство обучения

Жанна Акопян
Качество обучения русскому языку и контроль учебных достижений учащихся


Մեդիաօլիմպիադա

Աշոտ Տիգրանյան
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ


Մեդիակրթության առանցքային տեսությունները

Ուսումնական նյութեր


Խաչատուր Աբովյանը և մաթեմատիկան

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց


Գյուտ խաչի տոն



ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012

Հասմիկ Բարսեղյան, Մերի Խանջյան
Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց

Հերմինե Կոստանյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնաարտադրական արհեստանոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Կոնստանտին Շերեմետև
Թաքնված ինքնախղճահարություն

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Աննա Մանուկյան
Տետրից notebook

Սեդա Խաչատրյան
Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են

Նաիրա Ավագյան
Սովորության, անխուսափելի կարգի վերածված արարողություն

Տաթև Մելքոնյան
Սովորական օլիմպիադա չէ

Անահիտ Ավագյան
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը

Աննա Էլնազարյան
Օտար լեզուների ուսումնական պլանը դառնում է ավելի ճկուն

Эста Симонян, Анна Мкртумян
Медиабиблиотека

Shahane Nikolayan
Teaching English by fitting lessons for mixed ability classes

Հայկազ Մարգարյան, Արսեն Գալստյան
Հոկտեմբերյան հավաքին ներկայացված մանկավարժական ծրագրերի փորձագիտական եզրակացություն

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիագրադրան

Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հայարփի Տոնոյան, Արմինե Մնացականյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Անահիտ Հարությունյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է
Մեդիալրագրություն
Խորհուրդներ, որ լսվել են Մոսկվայի լրագրության բարձրագույն դպրոցի դոցենտ, մուլտիմեդիայի մագիստրոս Օկսանա Սիլանտևայի թրեյնինգին։ Նրա Сила медиа («Լրատվության ուժը») կայքում հնարավոր է մուլտիմեդիական լրագրության  ցանկացած ասպարեզից գործնական խորհուրդներ գտնել։
Ահա մի քանի գրառում Շիմկետում անցկացված թրեյնինգից։
(Նյութը՝  համացանցից)
 
Նորություն գրելու համար պետք է հասկանալ՝ ինչ է նորությունը։ Ուրեմն՝ ինչպիսին դա կարող է լինել։
Օգտակար, կարևոր, հետաքրքիր, զարմանալի
Տեղեկություն իրադարձության մասին, որ ընթերցողն առաջ չգիտեր
Ինչ է փոխվել. ինչպես դա կփոխի կյանքը
Որքանով է նորությունը մոտ ընթերցողին (աշխարհագրորեն կամ սոցիալապես)
Նորությունը սովորեցնում է, զգուշացնում, օգնում, որ որոշում կայացնեն։
 
Նորություն գրելու համար ձեզ ճիշտ հարցեր տվեք
Ո՞վ, ի՞նչ, ե՞րբ, որտե՞ղ, ինչո՞ւ, ինչպե՞ս, ո՞վ ասաց։
 
Խորագրերը
  • 75 նիշից ոչ ավելի, կարող է զբաղեցնել ամենաշատը երկու տող։ Կարծիք կա, որ ընդհանրապես 60 նիշից չպիտի անցնի։
  • Չօգտագործել «տեղի է ունեցել, կատարվել է, անցկացվել է» բայերը. դրանք տեղ են զբաղեցնում, բայց տեղեկություն չեն տալիս։
  • Պարտադիր է ակտիվ ժամանակով բայը։
  • Որքան քիչ անտարբերություն, այնքան լավ։
  • Խորագրում կարևոր է տեղանքը։
  • Խորագրի վերջում վերջակետ չի դրվում։
  • Հազվադեպ են օգտագործվում առոգանության նշանները։
  • Խորագրի արտահայտությունը լիդում (առաջնորդող հատվածում. Հ.Ղ.) չպիտի կրկնվի
  • Ստեղծագործականությունը զոհաբերեք հանուն տեղեկատվականության։ Համացանցի նորություններում անթույլատրելի են ապստրակտ արտահայտությունները
Լիդի արգելվող կառույցները
Ինչպես հայտնի է….
Ինչպես տեղեկացրին…
Մամլո ասուլիսում երեքշաբթի…
Երեքշաբթի…
Շիմկետում երկուշաբթի քաղաքի շրջաններից մեկում…
 
Լիդը
  • Ըստ էության պիտի համապատասխանի խորագրին. միտքը նույնն է, բառերը՝ տարբեր
  • 40-45 բառ կամ չորս տող
  • Լիդը պիտի մի շնչով կարդացվի։
Տեքստը
  • Ամենաօպտիմալ չափսը՝ 4-5 պարբերություն
  • Պարբերությունը՝ ամենաշատը 5 տող
  • Հնարավորինս քիչ ածականներ
  • Նախադասությունների պարզ կառուցվածք՝ ենթակա ստորոգյալ և այլն
  • Առաջին երկու-երեք պարբերությունները պիտի լրահագեցած լինեն
  • Օգտվողները սիրում են մեջբերումները՝ ուղղակի խոսք
  • Անվանեք տեղեկության աղբյուրը. չանվանած կամ ընդհանրացված աղբյուրը քիչ հավաստի է թվում։ Ոչ թե՝ «…ինչպես ասացին ՆԳՆ-ում», այլ ՆԳՆ-ից հատկապես ում եք մեջբերում
  • Կարևոր է համատեքստը
  • Դաշտ օգտագործեք. առանց դրա նորությունը ոչինչ չի կորցնում, բայց դրանով ավելի ցայտուն է։
Նորության կառուցվածքը. համատեքստ.
Նորության կարևորությունը բացատրելը
Նորությունը՝ ընթացիկ իրադարձությունների կտրվածքում
 
Ինչո՞ւ է պետք պահպանել այս կանոնները. որովհետև մարդիկ չեն ուզում.
  • կարդալ, բայց ուզում են իմանալ
  • սպասել
  • բարդություններ
  • տեքստում տեղեկություն փնտրել
Է՞լ ինչու
Որովհետև կայքում նորություն ենք տեղադրում ոչ միայն մարդկանց, այլև որոնողական համակարգերի համար։ Նորություն գրելիս պետք է սա հաշվի առնել, որ որոնիչները կարողանան գտնել ձեր նյութը։
Եվ՝ գիտե՞ք ինչ. ստեղծագործական մտքի փոխարեն խորագիր մտածելը, պարզվում է, ավելի դժվար է։
Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ