ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

Մեր կյանքում լինում են շատ փոքր իրադարձություններ, որոնք ավելի մեծ ազդեցություն են ունենում, քան այն, որոնք մենք պլանավորում ենք: Ընդհանուր պարապմունքների այս մոդելը, կարծում եմ հենց այդ փոքրն է՝ 15րոպե, որը միանգամից մանկավարժական-կրթական շատ խնդիրներ է լուծում: Չեմ պատրաստվում թվարկել. դա թող յուրաքանաչյուրն իր համար անի, բայց եթե ինձ հարցնեին, թե վերջին 3-4 տարվա ընթացքում մեր կրթական ծրագրերից որն եմ կարևորել, ես կասեի՝ Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքը:

Ինչպես մյուս ծրագրերը, այս ծրագիրն էլ ընթացավ բնական զարգացման ճանապարհով ու դարձավ մեր կրթական կյանքի բաղկացուցիչը: Այսօր կրթահամալիրում սովորողներին ու դասավանդողներին սիրելի է առավոտյան 15 րոպեն, որին սպասում ենք, կարոտում մինչև հաջորդ առավոտ, պատրաստվում, որն ավելի ջերմացնում է բոլորիս, ավելի պատասխանատու է դարձնում իրար նկատմամբ. ես այսպիսի զգացողություն ունեմ:

Առավոտյան և՛ սովորողները, և՛ ուսուցիչները դպրոց են գալիս տարբեր տրամադրություններով, տարբեր խոհերով, մտահոգություններով ... Այս 15 րոպեն բոլորիս միավորում է, ու իրար փոխանցում ենք դրական դաշտեր՝ ծափահարում ենք, շնորհավորում ենք, միասին երգում-պարում ենք:

Այսպես սկսվեց։ Կրթահամալիրում իրականացվող ուսումնահետազոտական ճամբարների (ձմեռային, ամառային) ընթացքում, հավատարիմ ճամբարի կարգին, առավոտյան տողան էինք անում: Ուսումնահետազոտական ճամբարի տողանը՝ որպես «Բարի լույսի ծես» պիլոտային ծրագիր՝ սկսեցինք իրականացել կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցներում: Եվ արդեն երկրորդ տարին է, կրթահամալիր բոլոր դպրոցների ուսումնական պլանի պահանջ է դարձել առավոտյան ընդհանուր պարապմունքը:

Դպրոցից դպրոց, իհարկե, կան առանձնահատկություններ, բայց բոլոր տեղերում նույն Ոգին է:

Նոր ուսումնական տարում առաջարկում եմ.
- Ձայնագրությունները փոխարինել կենդանի երգեցողությամբ
- Վարելու համար բարձրախոսն օգտագործել խիստ անհրաժեշտության դեպքում
- Մինչև հեղինակային մանկավարժության հեղինակների մայիսյան հավաքը հավաքել ծրագրի հաշվետվություն-ներկայացումների փաթեթը՝տեսաֆիլմեր, CD-ներ, մեդիաընթերցումներ, անտիվիրուսներ (Կոմիտաս)

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ