ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Արդեն երկու տարի է, ինչ կրթահամալիրում մեկնարկել է «Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրը: Առաջին քայլերն արված են, և արդյունքներն ակնհայտ են:
Կարող եմ վստահ ասել, որ այդ դասարաններում սովորողները շատ ավելի լավ են տիրապետում համակարգչին, և նրանց մոտ ավելի զարգացած են ՏՀՏ հմտությունները: Կարևոր հանգամանք է նաև այն, որ ուսումնական գործընթացում սաների մոտ ձևավորվում է տեխնիկական մտածողություն, տեխնիկայից օգտվելու սովորություն և կուլտուրա:

Այդ դասարաններում ավելի արագ և արդյունավետ են կազմակերպվում ստուգման և ինքնաստուգման աշխատանքները: Երեխաներն ինքնուրույն ստեղծում են իրենց անհատական մեդիափաթեթները, որոնցում արտացոլվում է նրանց զարգացումը, դասարանում իրականացվող ուսումնական գործընթացը: Կա ևս մի կարևոր փաստ. այդ դասարանների սովորողները նոթբուքերը դիտում են որպես ուսումնական գործիք և օգտագործում են հատկապես ուսումնական նպատակով:
Նոթբուքը և ինտերնետ կապը հեշտացնում են սովորողի աշխատանքը, խնայում նրա ժամանակը: Եթե սովորողին աշխատելու համար հարկավոր է որևէ նյութ, նա կարող է այն արագ գտնել համացանցում, օգտվել կրթահամալիրի մեդիագրադարանից և ժամանակ չծախսել գրքեր գտնելու և տեղեկություններ հավաքելու վրա: Կարող է իր պատրաստած նյութն անմիջապես ուղարկել ուսուցչին և ուսուցչի ստուգելուց հետո տեղադրել կայքի իր էջում:

Սովորողները կարող են իրենց նոթբուքերից բացել կրթահամալիրի կայքը, կարդալ իրենց դուր եկած նյութը և նյութի վերջում գրել իրենց կարծիքը կամ վերաբերմունքը: Կարող են կազմակերպել նաև օնլայն քննարկումներ:
Բավականին շատ աշխատանք է արված, բայց կարծում եմ, որ դեռ շատ աշխատանքներ կան, որոնք պետք է անել, որպեսզի նոթբուքերով դասավանդման արդյունավետությունն էլ ավելի բարձրանա:
 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ