ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց

Մեր ժամանակներում կրթական հաստատությունը համարվում է կայացած, օրինակելի և դինամիկ զարգացող, ուր բացի նոր կրթական տեխնոլոգիաներով դասավանդման կազմակերպումից, ժամանակի շնչով ստեղծված ուսումնական պլաններից, մեծ ուշադրություն է դարձվում նաև դպրոց- արտադրություն համագործակցության ձևավորմանը և զարգացմանը: Արհեստագործական դպրոցում կիրառվող ծրագրերը նպատակ ունեն զարգացնելու սովորողների մասնագիտական հմտությունները, որոնք հնարավորություն կտան արտադրությունում աշխատելու, հետագայում ինքնուրույն արտադրություն կազմակերպելու: Երկար տարիների աշխատանքային փորձը, հմուտ մասնագետների առկայությունը հնարավորություն են տալիս իրականացնելու ուսումնա-արտադրական ծրագրերի որոշակի ծավալ: Իսկ դրա համար ստեղծված են բոլոր պայմանները: Ունենք շատ հարմարավետ և նոր վերանորոգված արհեստանոց, որտեղ ստեղծվում են զարդակիրառական և կենցաղային կիրառման ապրանքներ` գորգ, գոբելեն, վզնոցներ, թևնոցներ, գոգնոցներ, սփռոցներ, մանկական սպիտակեղեն, հագուստի տարբեր տեսակներ: Իսկ մարդկության բազմադարյան փորձը ցույց է տալիս, որ լավագույն մասնագետ դառնալու ամենակարճ ուղին այն է, երբ սովորողը ինքնուրույն, քրտնաջան աշխատանքով կյանքի է կոչում իր մտահղացումները և ապրում ստեղծելու և ստեղծագործելու հաճույքը:
Աշխատելով թիմային սկզբունքների հիման վրա՝ սովորողներից յուրաքանչյուրն իր ներդրումն է ունենում նոր ու ժամանակակից տեսականիի ձևավորման և կիրառման գործընթացում: Նման մոտեցման հետևանքով է, որ մեր սովորողները իսկապես սիրում և մասնագիտական բավարարվածություն են ստանում իրենց աշխատանքից, ինչն էլ մեր հաջողության գրավականներից մեկն է: Մեր արտադրությունը բացարձակապես հիմնված է ձեռքի աշխատանքի վրա: Այդ իսկ պատճառով մեր երեխաների ստեղծած յուրաքանչյուր իր անհատական մոտեցմամբ է արտադրվում և առանձնանում է իր յուրօրինակությամբ, գեղեցիկ ու իքնատիպ տեսքով և, իհարկե, կրելու հարմարությամբ:

Բոլորս էլ գիտենք, որ ամեն մի սկսած գործ դեռ հեռու է կատարյալ լինելուց, սակայն կատարյալին հասնելու համար ունենք ձգտում ու մեծ նպատակ։ Եթե այս ամենի հետ ունենայինք նաև վերանորոգված ու նոր սարքավորումներ, ապա հաջողության հասնելու ճանապարհը կլիներ ավելի կարճ ու հարթ:  

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ