ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Ժողովուրդը դարեր շարունակ գովերգել է արհեստը, տարբեր մասնագիտությունները, ազնիվ աշխատանքը, որովհետև կյանքի բոլոր հրաշա;լիքները և գեղեցկությունները արարվել են հմուտ մասնագետների շնորհալի ձեռքերով։
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է, և այն անպայման տալիս է ցանկալի արդյունքը: Եթե ունես ցանկություն, ձգտում և կամք ցանկալին իրականություն դարձնելու, ապա աշխատանքով անպայման կհասնես դրան։
Կրթահամալիրի Արհեստագործական դպրոցում գործում են խոհանոց, գորգագործության ու կար ու ձևի, վարսահարդարության, թվային միջոցների սպասարկման – նորոգման արհեստանոցներ: Արհեստանոցների աշխատողները 10-12-րդ դասարանների սովորողներն են։ Նրանք ունեն իրենց արհեստին համապատասխան համազգեստ, շատ հարմարավետ և նոր վերանորոգված, գեղեցիկ կահավորված, համապատասխան պայմաններով արհեստանոցներ: Սովորողները զբաղվում են իրական կոնկրետ աշխատանքով` ձեռք բերելով մասնագիտական հմտություններ, որոնք նրանց հնարավորություն կտան արտադրությունում աշխատելու, հետագայում ինքնուրույն արտադրություն կազմակերպելու, սեփական գումարը վաստակելու: Արհեստանոցները աշխատում են ամբողջ ծանրաբեռնվածությամբ։ Նրանց պատվիրատուներից են կրթահամալիրի տարբեր օղակները։ Իհարկե, փնտրում են նոր պատվիրատուներ։

Արհեստանոցներին անհրաժեշտ են նոր սարքավորումներ, իսկ ունեցած հներն էլ (կարի մեքենաները) վերանորոգման կարիք ունեն: Կարելէ գտնել կազմակերպություններ, որոնք ի վիճակի են իրենց ներդրումն ունենալու ապագա սերնդի դաստիարակման, կրթման ու մասնագիտացման գործում:

Մշտապես պետք է աշխատել էլ ավելի կատարելագործել ունեցածն ու աշխատանքը: Ես լավատես եմ և դրականը գնահատում եմ։ Եթե բոլորս մեր դրական լիցքերը տանք, կհաղթահարենք բոլոր տեսակի դժվարությունները:

Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է:  

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ