ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Յուրաքանչյուր սովորող ունի այս կամ այն չափի կարողությունները: Շատ կարևոր է հիշել, որ յուրաքանչյուր սովորող յուրովի է վերցնում ուսուցչից այն ամենը ինչ տրվում է նրանց, անկախ նրանից թե նա ինչ էր մտադիր փոխանցել նրանց: Օրինակ, միևնույն դասարանում սկսնակ աշակերները ավելի դժվարությամբ եմ ըմբռնում ու վերարտադրում ուսուցանվող լեզուն, մինչդեռ ուժեղները նոր ու խթանիչ ուժ են հաղորդում դասարանական աշխատանքին:

Այդ իսկ պատճառով ուսուցանվող նյութը պետք է պարզեցվի (ադապտացվի)` ըստ խառը կարողություններով դասարանների:

Նման ուսուցման ձև կարող է լինել առաջադրված տեքստերի մշակումը` ըստ սովորողների մակարդակների:  Այնուամենայնիվ պարզեցման այս ձևը կարող է ժամանակատար լինել, ինչպես նաև դասարանում ոչ առողջ մրցակցություն առաջացնել:

Հաջորդ եղանակը (և իմ կարծիքով ամենահաջողվածը) դա  դասարանը խմբերի բաժանելն է ըստ լեզվական մակարդակների՝ այս կերպ հնարավորություն տալով ուժեղ աշակերտներին չձանձրանալ և օգտագործել իրենց ամբողջ պոտենցիալ կարողությունները` աշխատելով միասին և լրացնելով իրար:

Կարևոր խնդիր է նաև սխալների ուղղումը: Ուժեղ աշակերների համար, հավանաբար, ավելի  «տանելի» են սխալների ուղղումները, իսկ թույլերին չափից շատ ուղղելը կարուղ է հանգեցնել ինքնավստահության կորստի: Ուսուցման ավելի դեմոկրատ ձև կարող է լինլ, երբ ուսուցիչը առաջարկի աշակերտներին ուղղել միմյանց, և վերահսկի, որ ուժեղները առանց որևէ ճնշման վերաբերվեն դասարանցիների ցանկացած սխալի:

Նպատակների առաջադրումը նույնպես կարող է խթանիչ ուժ լինել ցանկացած դասարանի համար, որը կարող է կենտրոնացնել աշակերտներին: Այդ նպատակների առաջադրումը յուրաքանչյուր աշակերտի համար կարող է տարբեր  լինել`ըստ մակարդակների, բայց իրականում դրանք ի վերջո ձեռքբերման  նույն իմաստը պետք է տան:

Եվ, ի վերջո, լեզվի ուսուցանումը տարբեր մակարդակներ ունեցող դասարաններում կարևորում է գլխավորապես  ստեղծել և զարգացնել դրական և համագործակցող աշխատանքային մթնոլորտ, և տրամադրել բազմազան  աշխատանքներ`ըստ  աշակերտների լեզվական մակարդակների: 

English

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ