ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Աշխատում են սիրով

Լինելով 5-6 դասարաններում մայրենիի դասավանդող և լրագրողական խմբի ղեկավար` փորձեցի ճշտել` ինչով են զբաղվում և ինչ են կարողանում անել մեր սովորողները խեցեգործարանում: Խեցեգործություն բառն արդեն խոսում է բարձր ճաշակի ու ինտելեկտի մասին, իսկ դպրոցում խեցեգործարան ունենալը` ժամանակի հետ համընթաց քայլող և սովորողների ապագայով անհանգստացող դպրոց լինելու մասին: Խեցեգործությանարհեստանոց-արվեստանոցը բաց է առավոտից մինչև ուշ երեկո: Իրենց տեխնոլոգիայի և ընտրությամբ գործունեության ժամերն այստեղ են անցկացնում Նոր դպրոցի 2-4-րդ դասարանցիները, Միջին դպրոցի սովորողները։ Խմբերը հիմնականում բաղկացած են 10-12սովորողներից: Երեխաները սիրով են վազում խեցեգործության. նրանց համար տոն է այդ օրը: Վերցնելով իրենց ձեռքը կավը` ճմրթում են, տրորում, զգում այն, տեսնում, թե ինչպես է կավը դառնում ծեփելու կավ և իրենց պատկերացումներով ստանում ամենաանհավանական կերպարներ: Դրանից էլ մեծ հաճո՞ւյք: Միտքն ու մատները գործում են իրար հետ` իրար օգնելով:

Գծելով էսքիզներ` զարգանում է երևակայությունը, պատրաստելով թաղարներ, բաժակներ, ափսեներ ու մոմակալներ, զարգանում է մատների մոտորիկան: Երեխան միաժամանակ աշխատում է (սիրով), ստեղծագործում, ինքնադրսևորվում, մատները վարժում, կամաց-կամաց մոտենում արվեստին. արդյունքում գործ ենք ունենում ստեղծագործ անհատի, առողջ-ազատ մտածողի հետ: Եվս մեկ խնդրի լուծում: Գիտակցելով, որ ստեղծված առարկաները նվիրվելու են հաղթողների, հոբելյարների, հյուրերի, երևելի մարդկանց, երեխաներն աշխատում են ավելի լուրջ, պատասխանատվության զգացումով: Ինչևէ, խեցեգործությունը թարմ շունչ է և մտքի թռիչք: Այս ամենին գումարենք` սովորողները աշխատում են սիրով և մեծ նվիրումով:

Չմոռանանք ամենակարևորը` մարդը վաղը իր այսօրվա սովորածով կկարողանա նաև վաստակել հանապազօրյա հացը: Վատ չէ:

Մի նկատառում` 5-6-րդցիների ընտրությամբ գործունեության մեջ նույնպես թող ընդգրկվի խեցեգործությունը: 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ