ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 45
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ


Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նունե Մովսիսյան
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում

Հասմիկ Ղազարյան
Մեդիալրագրություն

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկոլոգիայի ուսուցում էկոլոգիական նախագծերի իրականացմամբ

Յուրա Գանջալյան
Ուսուցման առարկան` օտար լեզու և ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք

Yura Ganjalyan
To teach the language and not some knowledge about the language

Մեթոդական մշակումներ

Карине Агамян
Пословицы и поговорки как средство обучения

Жанна Акопян
Качество обучения русскому языку и контроль учебных достижений учащихся


Մեդիաօլիմպիադա

Աշոտ Տիգրանյան
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ


Մեդիակրթության առանցքային տեսությունները

Ուսումնական նյութեր


Խաչատուր Աբովյանը և մաթեմատիկան

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց


Գյուտ խաչի տոն



ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012

Հասմիկ Բարսեղյան, Մերի Խանջյան
Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց

Հերմինե Կոստանյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնաարտադրական արհեստանոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Կոնստանտին Շերեմետև
Թաքնված ինքնախղճահարություն

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Աննա Մանուկյան
Տետրից notebook

Սեդա Խաչատրյան
Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են

Նաիրա Ավագյան
Սովորության, անխուսափելի կարգի վերածված արարողություն

Տաթև Մելքոնյան
Սովորական օլիմպիադա չէ

Անահիտ Ավագյան
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը

Աննա Էլնազարյան
Օտար լեզուների ուսումնական պլանը դառնում է ավելի ճկուն

Эста Симонян, Анна Мкртумян
Медиабиблиотека

Shahane Nikolayan
Teaching English by fitting lessons for mixed ability classes

Հայկազ Մարգարյան, Արսեն Գալստյան
Հոկտեմբերյան հավաքին ներկայացված մանկավարժական ծրագրերի փորձագիտական եզրակացություն

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիագրադրան

Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հայարփի Տոնոյան, Արմինե Մնացականյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Անահիտ Հարությունյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է

«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն այսօր անհրաժեշտ է 21-րդ դարի սովորողին, լինի նա կրտսեր, թե ավագ դպրոցական:

Մեդիան անընդհատ ներթափանցում է կյանք, այն ամեն օր դառնում է ավելի ու ավելի շատ, ինչպես նաև անհրաժեշտ: Եվ ուզենք, թե չուզենք, թե՛ մենք, թե՛ մեր երեխաները, անմասն չենք կարող մնալ այդ ամենից: Հետևաբար, այսօր կրթական ծրագրերի արդյունավետ իրագործման համար մեդիան անհրաժեշտ է:

Ծրագիրը փորձարկվում է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Կրթահամալիրը կազմակերպում և իրակացնում է մեդիակրթություն` հիմնված անհատի կրթական պատվերի վրա, որտեղ առաջնայինը ստեղծականության, երևակայության զորացումն է: Ծրագրի կարգախոսն է` «Չկա մեդիա, չկա կրթություն»:

Դասարանում առկա է էլեկտրոնային գրատախտակ, անլար ինտերնետ, թվային այլ միջոցներ: «Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրը դասավանդողին ու սովորողին տալիս է ևս մեկ գործիք (նեթբուք, նոթբուք), որն ավելի ժամանակակից է, ունի ավելի շատ հնարավորություններ: Վերջինս առավել է նպաստում սովորողի և դասավանդողի ինքնակրթման, զարգացման գործընթացի շարունակականության չընդհատմանը: Ծրագիրն ընտրած սովորողն ու այդ դասարաններում դասավանդող ուսուցիչները դպրոց են հաճախում անհատական նոթբուք-նեթբուքերով:
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրը ուսումնական գործընթացը սովորողի համար դարձնում է ավելի հետաքրքիր, գրավիչ, արդյունավետ: Այն մեծացնում է նոթբուք-նեթբուքերի միջոցով ավելի շատ ու ավելի արագ տարբեր համակարգչային ծրագրեր սովորելու հնարավորությունը: Այստեղ կարևորում եմ տեխնիկական հիգիենային վերաբերող հարցերը, որոնց պետք է շատ լավ տիրապետի և՛ սովորողը, և՛ դասավանդողը:
Ծրագիրը հնարավորություն է տալիս տարբեր աղբյուրներից ստանալու անհրաժեշտ ինֆորմացիա: Այն մեծացնում է սովորողի և դասավանդողի մեդիաշխարհում ինքնուրույն աշխատելու և համագործակցելու հնարավորությունը: Ներքին ցանցի առկայությունը կմեծացնի այս հնարավորությունը:

Կայքը դառնում է որպես ուսումնական միջավայր, որտեղ սովորողն ու դասավանդողը աշխատելու, քննարկելու, ներկայանալու ավելի լայն հնարավուրություն են ունենում: Այն on-line դասեր վարելու հնարավորություն է տալիս: Սովորողներն ու դասավանդողները ստեղծում են տարբեր ուսումնական նյութեր, ֆիլմեր, որոնք հայտնվում են մեդիաաշխարհում: Բարձրանում է օտար լեզուների ուսուցման արդյունավետությունը:

Շատ կարևոր է, որ պահպանվի նոթբուք-նեթբուքերով աշխատելու որոշակի ժամանակահատվածը, որը չի չարաշահվում: Նեթբուք-նոթբուքերով աշխատելու հիգիենայի տիրապետումը առաջնային է, քանզի ոչինչ պետք չէ անել առողջության հաշվին: Համապատասխան վարժությունների շարքը (վարժություններ աչքերի համար), որը կատարում են աշխատելու ընթացքում կամ դրանից հետո շատ կարևոր է ու օգտակար: Չպետք է մոռանանք ժամանակին կազմակերպել սովորողների և դասավանդողների տեսողության բժշկական ստուգումների մասին:

«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրը բովանդակային առումով շատ ավելի կայացած է: Սակայն կան տեխնիկական հարցեր, որոնք պահանջում են լուծումներ: Դրանք են` 
• ներքին ցանցի ստեղծում
• դասավանդողների որակյալ վերապատրաստում
• համապատասխան մասնագետ, ով կսպասարկի ծրագիրը` տեխնիկական մասով։ 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ