ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

2001թ. ՀՀ Ազգային ժողովն ընդունեց օրենք «Ազգաբնակչության էկոլոգիական կրթության և դաստիարակության մասին»:
Սովորողները պետք է լուծեն ոչ թե գլոբալ էկոհարցեր, այլ հիմնահարցեր, որոնք վերաբերում է իրենց շրջապատին: Պետք է կարողանան տեսնել, գնահատել, կանխել իրենց շրջապատում տեղի ունեցող բնապահպանական խախտումները, հմտությունները փոխանցել ընտանիքի անդամներին և ընկերներին:

Բնապահպանական կրթությունը ոչ միայն գիտելիքների ձևավորում է, այլև գործնական կարողությունների զարգացում, իսկ ամենալավ միջոցը գործնական աշխատանքների կատարումն է: Դասերը անպայման պետք է ներառեն բացահայտում, դիտարկում, վերլուծություն:

  • Դպրոցամերձ տարածքների հնարավորությունները (ասֆալտի հեռացումը, չմապատումը) նպաստում են կանաչապատ տարածքների ստեղծմանը: Սովորողների համար պայմաններ են ստեղծվում շրջակա միջավայրի հանդեպ իրենց պատասխանատու վերաբերմունքը դրսևորելու համար:
  • Դպրոցը հանդես է գալիս «Իմ համայնքը, իմ դպրոցը ամենալավն է» քարոզարշավով: Սովորողները ձեռք են բերում վստահություն, որ իրենք կարող են որևէ բան փոխել համայնքում:
  • Հայրենագիտական, էկո-էքսկուրսիաների, արշավների ընթացքում բացահայտում են Հայաստանի բնության հրաշքները` համադրելով տեսածը բնական գիտությունների, արվեստի, գրականության իրենց գիտելիքների հետ:
  • Դիտարկում են կենդանիների, բույսերի կյանքը բնության մեջ և անազատ միջավայրում (անպայման կատարում են նաև մեդիա աշխատանքներ):
  • Սովորողի մասնակցությունը բույսերի բազմացման գործին նպաստում է դպրոցի ներքին հարդարմանը և հողամասերի կանաչապատմանը:
  • Ջերմոցաստեղծումը դառնում է եկամուտ ստեղծելու և խնայողությունների օգտագործման (բանջարեղենի օգտագործումը նախակրթարանի երեխաների սննդում) լավագույն միջոց:

Առաջարկություններ.

  • շարունակել ամենամյա ծառատունկը, մասնագետի օգնությամբ ընտրել այն ծառատեսակները, որոնք նպատակահարմար են դպրոցի հողամասերում.
  • լուծել ոռոգման ջրի հարցը.
  • սովորողներին անընդհատ իրազեկել օրգանական գյուղատնտեսության նշանակության մասին՝ ճիշտ պատկերացում կազմելու համար §շուկա-սննդամթերք –առողջ օրգանիզմ¦ կապի մասին.
  • տնտեսական աղբի, օրգանական մնացորդների վերամշակման և նորից միկրոտարրերի հող վերադարձման կազմակերպում և խնդրի պարզաբանումը (նեխման, փտման երևույթների բացատրում).
  • դպրոցներում անցնել բույսերի և (գուցե` օրգանական նյութերի) մնացորդների կոմպոստացմանը.
  • մշտական աշխատանք մոլախոտերի դեմ մեխանիկական պայքարի ձևով: 
Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ