ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Հիմնվելով կրթահամալիրի 2011-2012 ուսումնական տարվա օտար լեզվի ծրագրի վրա՝ Դպրոց-պարտեզի 5-1 և 5-2 դասարանները բաժանվել են ըստ խոսքային կարողությունների մակարդակի: I մակարդակին համապատասխան կարողություններ ունեցող սովորողների հետ աշխատում է Լիանա Ասատրյանը, II մակարդակի կարողություններ ունեցողների հետ` Աստղիկ Պողոսյանը:
Ըստ այդմ, I մակարդակում սովորողը կարողանում է ներկայացնել ինքն իրեն, իր ընտանիքն ու շրջակա միջավայրը`օգտվելով տարբեր ածականներից (գույներ, որակներ և այլն): Կարողանում է ընթերցել և թարգմանել փոքր տեքստեր անգլերենից հայերեն և հակառակը: Կազմել և վարել թեմատիկ երկխոսություններ և հարցերին տալ դրական կամ ժխտական պատասխաններ: Տարբերում է երկու ժամանակաձև, երրորդ դեմքի առանձնահատկությունները:
II մակարդակում սովորողները կարողանում են պատմել իրենց մասին, իրենց ընտանիքի, դպրոցի, շրջապատի մասին, խոսքի մեջ օգտագործելով ածականներ: Կարողանում են պատմել իրենց օրվա մասին: Ընթերցում են, պատասխանում են հարցերին: Հեշտությամբ թարգմանում են իրենց մակարդակին համապատասխան տեքստեր, երբեմն նաև անծանոթ տեքստեր: Կարողանում են կազմել նախադասությունները ճիշտ ժամանակաձևով (մինչ այժմ 2 ժամանակաձև, իսկ մինչև ուսումնական տարվա վերջ կիմանան ևս 2 ժամանակաձև):
Առաջադիմող սովորողները մասնակցում են օլիմպիադաներին, կատարում են դասավանդողների ներկայացրած իրենց ընտրությամբ հանձնարարությունները:
Սա շատ լավ հնարավորություն է առավել առաջադիմող սովորողների համար ավելի ընդլայնել իրենց գիտելիքները և կարողությունները: Լինում են սովորողներ, որոնք լիարժեք յուրացնում են ամենօրյա թեմաները և առանց որևէ դժվարության կարողանում են ակտիվ մասնակցել դասերին: Այստեղ անհրաժեշտություն է լինում նրանց տալ լրացուցիչ հանձնարարություններ: Հանձնարարությունները նաև պարբերաբար ուղարկվում են սովորողների էլեկտրոնային հասցեներին: Սովորողները ունեն հնարավորություն օգտվելու կայքերից, կատարել թարգմանություններ, պատրաստել նյութեր` կիրառելով համակարգիչ, տեսախցիկ, ձայնագրիչ: Նրանց հետ կարող են մասնակցել ծնողները, օգնել նրանց և ավելի լավ ու գործնական պատկերացնել իրենց երեխաների կարողությունները, հմտությունները և գիտելիքները:  

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ