ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 45
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ


Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նունե Մովսիսյան
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում

Հասմիկ Ղազարյան
Մեդիալրագրություն

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկոլոգիայի ուսուցում էկոլոգիական նախագծերի իրականացմամբ

Յուրա Գանջալյան
Ուսուցման առարկան` օտար լեզու և ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք

Yura Ganjalyan
To teach the language and not some knowledge about the language

Մեթոդական մշակումներ

Карине Агамян
Пословицы и поговорки как средство обучения

Жанна Акопян
Качество обучения русскому языку и контроль учебных достижений учащихся


Մեդիաօլիմպիադա

Աշոտ Տիգրանյան
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ


Մեդիակրթության առանցքային տեսությունները

Ուսումնական նյութեր


Խաչատուր Աբովյանը և մաթեմատիկան

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց


Գյուտ խաչի տոն



ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012

Հասմիկ Բարսեղյան, Մերի Խանջյան
Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց

Հերմինե Կոստանյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնաարտադրական արհեստանոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Կոնստանտին Շերեմետև
Թաքնված ինքնախղճահարություն

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Աննա Մանուկյան
Տետրից notebook

Սեդա Խաչատրյան
Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են

Նաիրա Ավագյան
Սովորության, անխուսափելի կարգի վերածված արարողություն

Տաթև Մելքոնյան
Սովորական օլիմպիադա չէ

Անահիտ Ավագյան
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը

Աննա Էլնազարյան
Օտար լեզուների ուսումնական պլանը դառնում է ավելի ճկուն

Эста Симонян, Анна Мкртумян
Медиабиблиотека

Shahane Nikolayan
Teaching English by fitting lessons for mixed ability classes

Հայկազ Մարգարյան, Արսեն Գալստյան
Հոկտեմբերյան հավաքին ներկայացված մանկավարժական ծրագրերի փորձագիտական եզրակացություն

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիագրադրան

Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հայարփի Տոնոյան, Արմինե Մնացականյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Անահիտ Հարությունյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է
Մեդիագրադրան

Մեդիագրադարանը, ներառելով իր մեջ թվային գիրք, թվային դասագիրք, աուդիոգիրք, տեսանյութ բաժինները, ուսումնական փաթեթները՝ ըստ հանրակրթական դասարանների, սովորողների և դասավանդողների կողմից իսկ ստեղծված ուսումնական նյութերը, արդեն իսկ հսկայական նյութ է տալիս և´ սովորողին, և´ դասավանդողին էլ ավելի արդյունավետ կազմակերպելու իր մեդիակրթությունը մեր` ժամանակակից մեդիատեխնոլոգիաներով հագեցած կրթական միջավայրում:

Ես այսպես եմ հասկանում. եթե կա մեդիակրթություն, ուրեմն կա նաև մեդիագրադարան: Կարելի է նաև հակառակն ասել` կա մեդիագրադարան, կա նաև մեդիակրթություն:

Այդ փոխադարձ կապն է նպաստում «Օտար լեզուների և ՏՀՏ խորացված ուսուցմամբ» ուսումնական ծրագրերի արդյունավետ իրագործմանը, իրականացմանը:

Կարծում եմ, մեդիագրադարանի հնարավորությունները ավելի շատ են այն առումով, որ ցանկացած պահի կարող ես ավելի արագ ձեռք բերել քեզ հետաքրքրող նյութը, հարկ եղած դեպքում տպել և թղթային տարբերակով օգտագործել այն, քան գրադարանից գրադարան գնալ, ինչի համար հաստատ ավելի շատ ժամանակ կծախսվի, ու փնտրել անհրաժեշտ նյութը:
Ճիշտ է, այս դեպքում կարևորվում է նաև համակարգչի և ինտերնետ կապի առկայությունը, բայց արդեն այնպիսի ժամանակներ են, որ դրանք խոչընդոտ չեն կարող լինել մեդիագրադարանի հնարավորություններից օգտվելու համար:
Մեր կրթահամալիրի օրինակով հատկապես ավելի վստահ եմ ասում` կրտսեր դպրոցի համար մեդիագրադարանի հարուստ բազան, որտեղ ներառվում կամ կարող են ներառվել կրտսեր դպրոցականների և իրենց ուսուցիչների կողմից ստեղծված էլեկտրոնային ընթերցարանները, տեսանյութերը, դառնում են փորձի փոխանակման շատ արդյունավետ միջոց բոլորի համար:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ