ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է տարիներ առաջ իմ իմացած կրթօջախից: Ամբիոնները վերածվել են դպրոցների, կահավորվել արդի տեխնիկայով, սովորողների զարգացման և ինքնագնահատականի բարձրացման համար ստեղծված են բոլոր պայմանները, որ նրանք զգան իրենց իրավիճակի լիիրավ կրողները: Ինձ հաճելիորեն հիացրեց կրթահամալիրի բոլոր մասնաճուղերի դինամիկ զարգացումը: Այն ամենը, ինչի մասին խոսվում էր տարիներ առաջ, այսօր իրագործվել է և ունի իր շարունակական զարգացումը: «Ձեռարվեստ»-ը դարձել է Տեխնոլոգիա, որում ընդգրկված են գծագրություն, լուսանկարչություն, դիզայն, խեցեգործություն, ոսկերչություն, մեդիատեխնոլոգիաներ.... Սովորողների համար, ովքեր ընտրել են արհեստներից մեկը, կազմվել է իր արհեստի լեզվին հիմնովին տիրապետելու ծրագիր, որ լինեն գրագետ, տեղեկացված այն ամենին ինչը առնչվում է իրենց ընտրած մասնագիտությանը:

Սովորողների համար ստեղծված են պայմաններ առնչվելու գեղեցիկ արվեստի և արհեստի ճյուղերին, հնարավորություն է տրված իրենց իսկ ձեռքերով ստեղծած կիրառական իրերը, աքսեսուարները նվիրելու և վաճառելու: Գումար վաստակել կարողացող երեխայի ինքնահաստատումը և ինքնագնահատականի առկայությունը օգնում է վստահ կյանք մտնելուն:

Այս սեպտեմբերից կրթահամալիրում ավելի կարևորվեց «Գծագրություն» առարկայի ծրագրային և հետևողական ծավալումը նաև 7-9-րդ դասարաններում: Ես նախատեսում եմ աշակերտների մոտ ստեղծել ինչպես գծագրական գործիքների հետ աշխատելու կարողություն և հմտություն, այնպես էլ «Եռաչափ տարածություն» համակարգչային ծրագրի միջոցով երկրաչափական պատկերների և նրանց ծավալի կառուցման, իրենց երևակայության սահմաններում ձևավորման հմտություններ: Դա սովորողներին կօգնի հետագայում երկրաչափական և եռանկյունաչափական գիտելիքների ավելի հեշտ ընկալմանը:

Բոլոր հնարավորությունները ստեղծված են թե´ ուսուցիչների և թե´ սովորողների համար ստեղծագործելու և ասելու իրենց խոսքը:  

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ