ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Այսօր ժամանակակից աշխարհը շարժվում է դեպի գիտելիքի վրա հենված տնտեսություն, և այդ ճանապարհին կարևորվում է այն սկզբունքը, որ կրթությունն այժմ ոչ միայն հասարակական, ազգային արժեք է, այլ նաև անհատի կրթական պահանջմունքների բավարարման ասպարեզ: Նման սկզբունք է որդեգրել նաև «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը, որտեղ կրթությունը կրում է անհատականացված բնույթ, որը թույլ է տալիս հաշվի առնել յուրաքանչյուր կոնկրետ մարդու հնարավորությունները և նպաստել վերջինիս զարգացմանը:

Գաղտնիք չէ, որ ավանդական կրթության մոդելին բնութագրական է գիտելիքի փոխանցման մեկ ուղղություն: Այսինքն` սովորողները դիտարկվում են, որպես յուրօրինակ «դատարկ անոթներ», իսկ ուսուցումը` այդ անոթները սահմանված չափով ուսումնական ինֆորմացիայով «լցնելու» գործողություն: Սովորողը դրանով իսկ հանդես է գալիս ընդամենը իբրև դասավանդման պրոցեսի առարկա:

Ի հակադրություն ավանդական կրթական գործընթացում առաջացած միաբևեռության, կրթահամալիրում իրականացվող ծրագրերը հնարավորություն են տալիս ձևավորելու երկբևեռ համակարգ, այսինքն` ուսումնառությունը ընկալվում է որպես անհատ սովորողի ուսումնական գործունեություն: Հասկանալի է, որ այս պարագայում սովորողը դառնում է կրթական գործընթացի սուբյեկտը, և կարևորվում են սովորողի անհատական կրթական նպատակները: Ծրագրերից մեկը, որը նպաստում է սովորողի որպես անհատ ձևավորմանը և զարգացմանը, համացանցում սովորողների էջերի, բլոգների ստեղծումն է: Ստորև ներկայացնում եմ իմ դիտարկումը ծրագրի մասին:

Ի՞նչ են տալիս սովորողին բլոգները, անհատական էջերը համացանցում`

  • Սովորողի տեղեկատվական ուսումնական տարածքի ընդլայնում:
  • Առարկայի ուսումնասիրման մոտիվացիա:
  • Առցանց ռեժիմում դասընթացի համար նյութեր:
  • Լրացուցիչ տեղեկատվություն ստեղծագործական զարգացման համար:
  • Հետադարձ կապ դասավանդողի հետ:
  • Սովորողի և դասավանդողի կողմից տնային առաջադրանքների հրապարակում:
  • Ուսումնական նյութերի պահպանում վիրտուալ տարածքում:
  • Տանը և դպրոցում խմբային on-line աշխատանքների կատարում:
Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ