ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 45
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ


Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նունե Մովսիսյան
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում

Հասմիկ Ղազարյան
Մեդիալրագրություն

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկոլոգիայի ուսուցում էկոլոգիական նախագծերի իրականացմամբ

Յուրա Գանջալյան
Ուսուցման առարկան` օտար լեզու և ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք

Yura Ganjalyan
To teach the language and not some knowledge about the language

Մեթոդական մշակումներ

Карине Агамян
Пословицы и поговорки как средство обучения

Жанна Акопян
Качество обучения русскому языку и контроль учебных достижений учащихся


Մեդիաօլիմպիադա

Աշոտ Տիգրանյան
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ


Մեդիակրթության առանցքային տեսությունները

Ուսումնական նյութեր


Խաչատուր Աբովյանը և մաթեմատիկան

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց


Գյուտ խաչի տոն



ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012

Հասմիկ Բարսեղյան, Մերի Խանջյան
Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց

Հերմինե Կոստանյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնաարտադրական արհեստանոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Կոնստանտին Շերեմետև
Թաքնված ինքնախղճահարություն

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Աննա Մանուկյան
Տետրից notebook

Սեդա Խաչատրյան
Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են

Նաիրա Ավագյան
Սովորության, անխուսափելի կարգի վերածված արարողություն

Տաթև Մելքոնյան
Սովորական օլիմպիադա չէ

Անահիտ Ավագյան
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը

Աննա Էլնազարյան
Օտար լեզուների ուսումնական պլանը դառնում է ավելի ճկուն

Эста Симонян, Анна Мкртумян
Медиабиблиотека

Shahane Nikolayan
Teaching English by fitting lessons for mixed ability classes

Հայկազ Մարգարյան, Արսեն Գալստյան
Հոկտեմբերյան հավաքին ներկայացված մանկավարժական ծրագրերի փորձագիտական եզրակացություն

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիագրադրան

Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հայարփի Տոնոյան, Արմինե Մնացականյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Անահիտ Հարությունյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է
Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012

«Թվային տեխնիկական միջոցները արդյունավետ կրթության գործիքներ» միջազգային  4-րդ  ստուգատես

2012թ. հունվար 31 - փետրվարի 4

Ստուգատեսի նպատակը.

  • Յուրաքանչյուր մասնակցի համար` տեխնիկական միջոցները որպես արդյունավետ կրթության գործիքների կիրառման վերջին մեկ տարվա իր ձեռքբերումների ներկայացման հնարավորություն
  • Նոր գործիքների ներկայացում
  • Նոր աշխատանքային ուղիների նախորոշում:

Ստուգատեսի մասնակիցներ.

  • Հայաստանի Հանրապետության և արտերկրի սովորողներ և դասավանդողներ
  • Այս բնագավառում աշխատող ձեռնարկություններ
  • Անհատ անձինք և աշխատանքային խմբեր:

Ստուգատեսի գործընկերներ

  • ՀՀ Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմնադրամ
  • «Յունիքոմփ»
  • «ՄայքրոսոֆթԱՐԷՅ»
  • «Ֆիրմա Ալֆա»
  • Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միություն
  • ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
  • ՀՀ ԿԳՆ ԿՏԱԿ
  • այլ հետաքրքրված անձիք և կազմակերպություններ:


Մրցանակային հանձնաժողով.

  • Կրթահամալրի ներկայացուցիչներ
  • Գործընկեր կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

Ստուգատեսին կարող են ներկայացվել անհատական կամ խմբային աշխատանքներ.

  • տեսադասեր,
  • ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով,
  • Live@Edu-ն որպես ուսումնական տարածք,
  • «Նոթբուքն ինձ դասընկեր» (մեկ սվորող-մեկ համակարգիչ) դասարանի կազմակերպում,
  • էլեկտրոնային գրիչների, գրատախտակների կիրառություն
  • սոցիալական ցանցը` google, facebook, tweeter, youtube, livestream, որպես ուսումնական տարածք,
  • ուսումնական ինտերնետ-ռադիո,
  • ինտերնետային TV-հաղորդաշար,
  • դասավանդողի անհատական կայքը(բլոգը) որպես ուսումնական գործիք
  • սովորողի, ուսուցչի, դպրոցի, դասարանի, խմբի ուսումնական գործունեության
  • էլեկտրոնային հաշվետվություն, գործունեության ներկայացում
  • տեսահոլովակներ` գրական, երաժշտական, գովազդային,
  • ուսումնական ֆիլմեր,
  • էլեկտրոնային գրքեր, ժողովածուներ, ամսագրեր
  • էլեկտրոնային դասեր,
  • մեդիաթատրոն, մեդիահանդեսներ,
  • էլեկտրոնային օրացույցներ, տարեգրքեր,
  • անհատական և ուսումնական կայքեր,
  • թվային միջոցներով ստեղծված այլ ուսումնական նյութեր,
  • ռոբոտատեխնիկա և ծրագրավորում:

Դեկտեմբերի 2-ից մինչև հունվարի 30-ը ստուգատեսի մասնակիցները իրենց նյութերը հրապարակվում են սոցիալական ցանցերում, կայքերում, բլոգներում և հղումն ուղարկում են digitec@mskh.am հասցեով:

Ստուգատեսի մրցանակային հանձնաժողովը պարբերաբար հրապարակում է ընտրած նյութերը mskh.am-ում:

Հոդվածները հրապարակվում են «Դպիր» էլեկտրոնային ամսագրի հատուկ համարում, թարգմանվում են անգլերեն:

Հունվարի 31-ից փետրվարի 3-ը բաց դասերի կրթահամալիրի դպրոցներում կազմակերպվում են բաց պարապմունքներ (դասեր կարող են անցկացնել նաև այլ դպրոցների դասավանդողներ), վարպետության դասեր:

Փետրվարի 4-ին` աշխատանքների ամփոփում, մրցանակների հանձնում:
Հաղթող ճանաչված աշխատանքները տեղադրվում են սոցիալական ցանցերում ստուգատեսի նշանով:

Յուրաքանչյուր ոք կամ կազմակերպություն կարող է մասնակցել ստուգատեսի մրցանակային ֆոնդի ստեղծմանը կամ խրախուսել ստուգատեսի մասնակցի, հանձնել մրցանակներ:

Ցանկացողները կօգտվեն կրթահամալիրի հյուրատնից:

Մեր հասցեն` Երևան, ՀԱԶ Բ-1 թաղամաս, Ա. Բաբաջանյան 25: Հեռախոս՝ 73.54.40, 091.43.10.99: Էլեկտրոնային հասցե՝ info@mskh.am
 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ