ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 45
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ


Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նունե Մովսիսյան
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում

Հասմիկ Ղազարյան
Մեդիալրագրություն

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկոլոգիայի ուսուցում էկոլոգիական նախագծերի իրականացմամբ

Յուրա Գանջալյան
Ուսուցման առարկան` օտար լեզու և ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք

Yura Ganjalyan
To teach the language and not some knowledge about the language

Մեթոդական մշակումներ

Карине Агамян
Пословицы и поговорки как средство обучения

Жанна Акопян
Качество обучения русскому языку и контроль учебных достижений учащихся


Մեդիաօլիմպիադա

Աշոտ Տիգրանյան
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ


Մեդիակրթության առանցքային տեսությունները

Ուսումնական նյութեր


Խաչատուր Աբովյանը և մաթեմատիկան

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց


Գյուտ խաչի տոն



ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012

Հասմիկ Բարսեղյան, Մերի Խանջյան
Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց

Հերմինե Կոստանյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնաարտադրական արհեստանոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Կոնստանտին Շերեմետև
Թաքնված ինքնախղճահարություն

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Աննա Մանուկյան
Տետրից notebook

Սեդա Խաչատրյան
Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են

Նաիրա Ավագյան
Սովորության, անխուսափելի կարգի վերածված արարողություն

Տաթև Մելքոնյան
Սովորական օլիմպիադա չէ

Անահիտ Ավագյան
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը

Աննա Էլնազարյան
Օտար լեզուների ուսումնական պլանը դառնում է ավելի ճկուն

Эста Симонян, Анна Мкртумян
Медиабиблиотека

Shahane Nikolayan
Teaching English by fitting lessons for mixed ability classes

Հայկազ Մարգարյան, Արսեն Գալստյան
Հոկտեմբերյան հավաքին ներկայացված մանկավարժական ծրագրերի փորձագիտական եզրակացություն

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիագրադրան

Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հայարփի Տոնոյան, Արմինե Մնացականյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Անահիտ Հարությունյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է
Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Տեղեկանք

Կրթահամալիրն իրականացնում է «Ստեղծողի դպրոց, անհատի կրթական պատվեր. մեդիակրթության1-12-րդ դասարաններ» պետական այլընտրանքային (հեղինակային) ծրագիր, որի հեղինակները դասավանդողներն ու սովորողներն են:

  • 2010-ին՝ «Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» միջազգային ծրագրի պիլոտային դասարաններ
  • 2011-2012-ում՝ «Նոթբուքի ինձ դասընկեր» ծրագրի 30-ի չափ հանրակրթական դասարաններ, որտեղ ուսուցիչը և սովորողը դպրոց են հաճախում նոթբուք-նեթբուքով.
    • դասարանում էլեկտրոնային գրատախտակ, թվային այլ միջոցներ, անլար ինտերնետ
    • մեդիագրադրան, դրա բաժանորդ ուսուցիչ և սովորող
    • ուսուցում օտար լեզուների և ինտերնետի մշտական կիրառմամբ
    • ուսումնական կայքը ինքնարտահայտման, դրսևորման և սոցիալական շփման միջավայր:
  • Սկսած 5 տարեկանների նախապատրաստական դասարանից` բոլոր դասարաններում համացանցին միացած համակարգիչ և պրոյեկտոր: Կրթահամալիրի հանրակրթական դասարաններում և ուսումնական կենտրոններում 52 էլեկտրոնային գրատախտակ, էլեկտրոնային գրիչների 15 հավաքածու:
  • Մեդիատեխնոլոգիաները, անգլերենը, ռուսերենը դասավանդվում են առաջին դասարանից: Սովորողը հանրակրթական դասընթացների և իր ընտրությամբ գործունեության (խորացված ուսուցում) ժամանակ գործնականում կիրառում է ՏՀՏ և օտար լեզուներ:
  • Հիմնական դպրոցում սովորողներն իրենց ընտրությամբ զբաղվում են մաթեմատիկա-ծրագրավորմամբ։ Ավագ դպրոց-վարժարանում գործում են էլեկտրոնիկայի-մաթեմատիկայի-ծրագրավորման խորացված ուսուցման, Արհեստագործական ավագ դպրոցում՝ համակարգիչների շահագործման և սպասարկման մասնագիտական ուսուցման 10-12-րդ դասարաններ։
  • Ամբողջացող mskh.am բազմալեզու ուսումնական-սոցիալական ցանցում կրթահամալիրի հանրակրթական դպրոցները, կենտրոնները, դասարանները, խմբերը, դասավանդողները և սովորողները ստեղծում են իրենց անհատական էջերը:
  • mskh.am-ում շուրջտարյա մեդիաօլիմպիադա, որին մասնակցում են Երևանի, ՀՀ մարզերի և արտերկրի դպրոցականները:
  • Ամենամյա Հանրակրթական Դիջիտեքի («Թվային միջոցները ուսուցման արդյունավետ գործիքներ» ստուգատես), այլընտրանքային մեդիափառատոնի և ռոք փառատոնի կազմակերպում:
  • Դասավանդողները և սովորողները ՏՀՏ, մեդիա- և վեբ-հմտությունները անընդհատ զարգացնում են ամենօրյա փոխօգնության, ուսումնական պարապմունքների և մշտական սեմինարների միջոցով։
  • Առաջիկայում կրթահամալիրի բոլոր ուսուցիչները և սովորողները դպրոց կգան նոթբուք-նեթբուքով: 

Digitec at Yerevan “Mkhitar Sebastatsy” Educomplex

Digitec в образовательнном комплексе "Мхитар Себастаци"

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ