ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 45
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ


Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նունե Մովսիսյան
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում

Հասմիկ Ղազարյան
Մեդիալրագրություն

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկոլոգիայի ուսուցում էկոլոգիական նախագծերի իրականացմամբ

Յուրա Գանջալյան
Ուսուցման առարկան` օտար լեզու և ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք

Yura Ganjalyan
To teach the language and not some knowledge about the language

Մեթոդական մշակումներ

Карине Агамян
Пословицы и поговорки как средство обучения

Жанна Акопян
Качество обучения русскому языку и контроль учебных достижений учащихся


Մեդիաօլիմպիադա

Աշոտ Տիգրանյան
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ


Մեդիակրթության առանցքային տեսությունները

Ուսումնական նյութեր


Խաչատուր Աբովյանը և մաթեմատիկան

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց


Գյուտ խաչի տոն



ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012

Հասմիկ Բարսեղյան, Մերի Խանջյան
Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց

Հերմինե Կոստանյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնաարտադրական արհեստանոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Կոնստանտին Շերեմետև
Թաքնված ինքնախղճահարություն

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Աննա Մանուկյան
Տետրից notebook

Սեդա Խաչատրյան
Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են

Նաիրա Ավագյան
Սովորության, անխուսափելի կարգի վերածված արարողություն

Տաթև Մելքոնյան
Սովորական օլիմպիադա չէ

Անահիտ Ավագյան
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը

Աննա Էլնազարյան
Օտար լեզուների ուսումնական պլանը դառնում է ավելի ճկուն

Эста Симонян, Анна Мкртумян
Медиабиблиотека

Shahane Nikolayan
Teaching English by fitting lessons for mixed ability classes

Հայկազ Մարգարյան, Արսեն Գալստյան
Հոկտեմբերյան հավաքին ներկայացված մանկավարժական ծրագրերի փորձագիտական եզրակացություն

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիագրադրան

Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հայարփի Տոնոյան, Արմինե Մնացականյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Անահիտ Հարությունյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը

Կարծում եմ, որ դպրոցում, կրթական ցանցում դասավանդողը կարևոր է ճանաչի համակարգիչը, ամենակարևորը` սովորի, տիրապետի ՏՀՏ հմտություններին, կարողություններին և դրանք դարձնի ուսումնական գործունեության բաղկացուցիչ մասը: Այդ ոլորտում դասավանդողը անընդհատ պետք է զբաղվի ինքնակրթությամբ, որը կվերածվի մեդիաինքնակրթության: Մեդիաինքնակրթությունը փոխում է ուսուցչի պատկերացումը դասի կազմակերպաման մասին, դասավանդման գործունեությունը դառնում է արդյունավետ մեդիագործունեություն:
Ուսումնական գործունեությունն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար շատ կարևոր եմ համարում օգտագործել մեդիա հմտություններ, մեդիա գործիքներ` էլեկտրոնային գրատախտակ, բջջային հեռախոս, ձայնարկիչ, ֆոտոխցիկ, որոնք ավելի բովանդակալից կդարձնեն ուսումնական գործունեությունը, դասավանդման ձևն ու բովանդակությունը:
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը: Մեդիագրադարանի շնորհիվ ես հնարավորություն եմ ստանում ուսումնական գործունեությունը, դասավանդման գործընթացը կազմակերպել կենդանի, հետաքրքիր և ուրախ մթնոլորտում, դասավանդման նյութը մատուցել երեխաներին ավելի մատչելի:
Օգտվելով դպրոցի մեդիագրադարանից` կիրառում ենք մի շարք ուսումնական (կրտսեր դպրոցի) նյութեր, պրեզենտացիաներ, աուդիո նյութեր, խաղեր, որոնք ցուցադրում եմ էլ. գրատախտակով: Երբեմն էլ երեխաների հետ միասին առաջադրանքները, հարցերը բանավոր թարգմանում ենք ռուսերենից հայերեն, հետո կատարում այլ գործողություններ: Այս ամենի ընթացքում երեխաները ապրում են մեդիա իմացումի հրճվանք: Անընդհատ օգտագործում ենք նաև թվային դասագրքերը, որոնց կիրառումը ուսումնական պրոցեսի ժամանակ շատ արդյունավետ է և ամենակարևորը` մատչելի: Ուսումնական գործունեության ընթացքում երեխաները սովորում են ինչպես օգտվել մեդիագրադարանից և տանը նույնպես սկսում են օգտվել մեդիագրադարանից, կարդալ թվային դասագրքեր ու գրքեր: 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ