ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 45
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ


Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նունե Մովսիսյան
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում

Հասմիկ Ղազարյան
Մեդիալրագրություն

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկոլոգիայի ուսուցում էկոլոգիական նախագծերի իրականացմամբ

Յուրա Գանջալյան
Ուսուցման առարկան` օտար լեզու և ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք

Yura Ganjalyan
To teach the language and not some knowledge about the language

Մեթոդական մշակումներ

Карине Агамян
Пословицы и поговорки как средство обучения

Жанна Акопян
Качество обучения русскому языку и контроль учебных достижений учащихся


Մեդիաօլիմպիադա

Աշոտ Տիգրանյան
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ


Մեդիակրթության առանցքային տեսությունները

Ուսումնական նյութեր


Խաչատուր Աբովյանը և մաթեմատիկան

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց


Գյուտ խաչի տոն



ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012

Հասմիկ Բարսեղյան, Մերի Խանջյան
Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց

Հերմինե Կոստանյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնաարտադրական արհեստանոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Կոնստանտին Շերեմետև
Թաքնված ինքնախղճահարություն

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Աննա Մանուկյան
Տետրից notebook

Սեդա Խաչատրյան
Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են

Նաիրա Ավագյան
Սովորության, անխուսափելի կարգի վերածված արարողություն

Տաթև Մելքոնյան
Սովորական օլիմպիադա չէ

Անահիտ Ավագյան
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը

Աննա Էլնազարյան
Օտար լեզուների ուսումնական պլանը դառնում է ավելի ճկուն

Эста Симонян, Анна Мкртумян
Медиабиблиотека

Shahane Nikolayan
Teaching English by fitting lessons for mixed ability classes

Հայկազ Մարգարյան, Արսեն Գալստյան
Հոկտեմբերյան հավաքին ներկայացված մանկավարժական ծրագրերի փորձագիտական եզրակացություն

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիագրադրան

Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հայարփի Տոնոյան, Արմինե Մնացականյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Անահիտ Հարությունյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է
Սովորական օլիմպիադա չէ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը այն միակ կրթական հաստատությունն է, որն իրականացնում է շուրջտարյա այս ծրագիրը` մեդիաօլիմպիադան, որին մասնակցում են առանց տարիքային սահմանափակման` 5 տարեկաններն ու 1-ից 12-րդ դասարանների սովորողները:
Մեդիաօլիմպիական աշխատանքներն իրականացնելիս զարգանում է երեխաների մտածողությունը, ստեղծագործական երևակայությունը, ՏՀՏ հմտություններն ու կարողությունները, համացանցից օգտվելու կարողությունը, տեխնիկական մտածողությունը…
Բառն արդեն հուշում է, որ այն սովորական օլիմպիադա չէ, այլ մեդիա, որն իր բնույթով, բովանդակությամբ էապես տարբերվում է սովորական, մեզ արդեն ծանոթ օլիմպիադաներից: Մանրամասնենք:
Առաջին` ինչպես արդեն նշվեց, մեդիաօլիմպիադայի շնորհիվ առաջընթաց է ապրում երեխաների համակարգչային գրագիտությունը:
Երկրորդ` շնորհիվ www.mskh.am կայքի, այն հասանելի է դառնում ամբողջ աշխարհին:
Երրորդ` կրթահամալիրի տարբեր օղակներում սովորողները կարողանում են դիտել ընկերների կատարած աշխատանքները, առաջադրանքները, որոնք քննարկում են, սովորում, կարծիքներ ավելացնում…
Չորրորդ` մեդիաօլիմպիադայի առաջադրանքները հասանելի են դառնում նաև Երևանի և Հայաստանի բազմաթիվ դպրոցների սովորողներին:
Մեդիաօլիմպիադան դառնում է նաև ընտանեկան: Շատ ոգևորիչ է նաև այն փաստը, որ ծնողներն էլ են դառնում մեդիաօլիպիադայի անմիջական մասանկիցներ: Աշխատանքը ոգևորում է ծնողներին` առաջադրանքները կատարելիս հաճախ երեխաները սովորեցնում են ծնողներին դպրոցում ստացած համակարգչային որոշ ծրագրեր:
Կրկնապատկվում է երեխաների ու ծնողների ոգևորությունը, երբ իրենց կատարած աշխատանքներն արժանանում են խրախուսանքի:
Վերը նշվածից բացի, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի նախաձեռնած մեդիաօլիմպիադայի մասնակիցներն իրենց հմտություններով էապես տարբերվում են հանրապետության այլ դպրոցների` իրենց հասակակից աշակերտներից:  

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ