ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 45
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ


Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նունե Մովսիսյան
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում

Հասմիկ Ղազարյան
Մեդիալրագրություն

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկոլոգիայի ուսուցում էկոլոգիական նախագծերի իրականացմամբ

Յուրա Գանջալյան
Ուսուցման առարկան` օտար լեզու և ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք

Yura Ganjalyan
To teach the language and not some knowledge about the language

Մեթոդական մշակումներ

Карине Агамян
Пословицы и поговорки как средство обучения

Жанна Акопян
Качество обучения русскому языку и контроль учебных достижений учащихся


Մեդիաօլիմպիադա

Աշոտ Տիգրանյան
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ


Մեդիակրթության առանցքային տեսությունները

Ուսումնական նյութեր


Խաչատուր Աբովյանը և մաթեմատիկան

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց


Գյուտ խաչի տոն



ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012

Հասմիկ Բարսեղյան, Մերի Խանջյան
Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց

Հերմինե Կոստանյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնաարտադրական արհեստանոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Կոնստանտին Շերեմետև
Թաքնված ինքնախղճահարություն

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Աննա Մանուկյան
Տետրից notebook

Սեդա Խաչատրյան
Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են

Նաիրա Ավագյան
Սովորության, անխուսափելի կարգի վերածված արարողություն

Տաթև Մելքոնյան
Սովորական օլիմպիադա չէ

Անահիտ Ավագյան
Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը

Աննա Էլնազարյան
Օտար լեզուների ուսումնական պլանը դառնում է ավելի ճկուն

Эста Симонян, Анна Мкртумян
Медиабиблиотека

Shahane Nikolayan
Teaching English by fitting lessons for mixed ability classes

Հայկազ Մարգարյան, Արսեն Գալստյան
Հոկտեմբերյան հավաքին ներկայացված մանկավարժական ծրագրերի փորձագիտական եզրակացություն

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիագրադրան

Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հայարփի Տոնոյան, Արմինե Մնացականյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Անահիտ Հարությունյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է
Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են

Տարիներ առաջ, երբ չկար առավոտյան պարապմունքները կամ ծեսը, երեխաները և մենք դասարանում կատարում էինք մի քանի վարժություններ ու անցնում դասերին: Ժամանակի հետ նույնիսկ դա էլ չէինք անում: Հիմա երեխաները գիտեն, որ առավոտյան անպայման պետք է նախավարժանք անել, սովորել մի երգ և որևէ բանաստեղծություն…
Առավոտյան ծեսը իր մեջ ունի նաև ուսուցողական նշանակություն: Երբ երեխաների մի մասը արտասանում է, մյուսները սովորում և յուրացնում են դա: էդպես է նաև երգը: Սակայն ծրագիրն ունի մի քանի թերություններ, որոնք պետք է շտկել: Առաջինը, որ պետք է ծրագիրն այնպես կազմակերպել, որպեսզի բոլոր տարիքի երեխաների համար հետարքիր լինի, որովհետև, օրինակ, 9-րդ կամ 7-րդ դասարանցիների համար արդեն անհետաքրքիր են առաջին դասարանցիների երգերը, որովհետև 9-ը տարի անընդմեջ լսել են այդ երգերը…

Բայց ամենակարևորն այն է, երեխաներն առավոտյան պարտաճանաչ մասնակցում են պարապմունքին, կարողանում են ընկալել ժողովրդական երգն ու պարը (մեր սերնդի մեջ դա արդեն մարել է կարծես), որի միջոցով նաև սեր է առաջանում դասական ստեղծագործության, երաժիշտների ու բանաստեղծների նկատմամբ: Ընդհանուր պարապմունքների միջոցով կրթահամալիրում պատշաճ ձևով նշում ենք հայտնի մարդկանց ծննդյան տոները` դրանով նրանց ավելի հասկանալի և մոտ դարձնելով երեխաներին: Օրինակ` կոմիտասյան օրերին սովորում ենք կոմիտասի բանաստեղծությունները, ֆիլմեր ենք պատրաստում Կոմիտասի երաժշտությամբ, երգում ենք ավելի շատ և այլն…
Առավոտյան պարապմունքը տևում է 15 րոպե, որն իր մեջ ընդգրկում է երգ, պար, բանաստեղծություն, խաղիկներ և այլն… Պարապմունքի ժամանակ սովորում ենք նաև օտար լեզուններով երգեր ու ոտանավորներ: Երեխաները մեծ հաճույքով ենք կատարում շարժումները և դրա հետ մեկտեղ սովորում նաև բառերը: Ամենագեղեցիկ պահն նաև այն է, որ մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են այդ պարապմունքներին, անում են նույն բանը…

Անցած տարի Մարմարյա սրահում ամեն դպրոց ներկայացրեց ամբողջ տարվա առավոտյան պարապմունքի հաշվետվությունը: Ամենահետաքրքիրն այն էր, որ բոլորս կարող էինք մասնակցել թե´ մարզանքներին, թե´ երգերին, որովհետև կար ծրագիր, որը գիտեինք բոլորս:  

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ