ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Մեդիաօլիմպիադան աշխատանքային մի նոր ոճ ու ռիթմ բերեց և պարտադրեց բոլորիս: Այն ցույց տվեց, որ սովորողը չի կարող առաջնորդվել միայն ակադեմիական գիտելիքներով, գիրք ու տետրով, տնային աշխատանքներով. այստեղ անհրաժեշտ է ցուցաբերել նաև այլ հմտություներ: Սովորողը պետք է տիրապետի այն առարկային կամ առարկաներին, որի առաջադրանքը կատարում է, պետք է լինի հետազոտող, հետաքրքասեր, ստեղծագործող, հմտորեն կարողանա օգտագործել բազմաթիվ համակարգչային ծրագեր, օգտագործի իր փոստը, ինտերնետը և այլն (կածում եմ, որ յորաքանչյուր դասավանդող, սովորող, և անգամ ծնող, կարող է շարունակել հմտությունների իմ այս ցանկը):

Օլիմպիադային մասնակցելու դրդապատճառները կարող են տարբեր լինել` սեփականուժերը փորձելու ցանկությունից մինչև մրցանակ ստանալը: Յուրաքանչյուր դրդապատճառ արդարացված է: Դրա մասին են վկայում հոկտեմբերյան արձակուրդների բազմաուղի ճամփորդությունները: Աշխարհագրությունը լայն էր` Ացախից մինչև Վրաստան: Դատելով այն փաստից, որ առաջադրանքների պատասխանները դեռ շարունակում են ուղարկել, կարելի է վստահ ասել, որ միայն մրցանակը չէ, որ շահագրգռում է սովորողներին մասնակցել:

Հատուկ ուշադրության է արժանանում կրտսեր դպրոցի մեդիաօլիմպիադան, որը մեծապես նպաստում է նրան, որ աշխատանքային պրոցեսում ներգրավվեն նաև ծնողները: Որպես դասավանդող, օտար լեզվի մասնագետ, կրտսեր դպրոցում դասավանդման փորձ ունեցող, մեր կրթահամալիրի մանկավարժության մասին լավ պատկերացում ունեցող անձ, կարևորում եմ այն փաստը, որ մեդիաօլիմպիադան մտնում է ընտանիք, դառնում քննարկման թեմա: Այս օլիմպիադաների օգնությամբ մեր ծնողները նույնպես ձեռք են բերոմ բազմաթիվ հմտություններ, լիարժեք հասկանում են մեր կրթության առանձնահատկություններն ու առավելությունները: (Կարծում եմ, որ կարելի է օլիմպիադաներից մեկի պատասխանատու նշանակել մեր սովորողների ծնողներին: Թող իրենք կազմեն առաջդրանքները, տեղադրեն կայքում, իրենք ստուգեն, գնահատեն, մրցանակներ շնորհեն):

Չեմ ցանկանում կրկնվել և նորից խոսել «Գարուն» և «Ամառ» մեդիաօլիմպիադաների մասին: Այդ մասին մեկ անգամ արդեն խոսել եմ մի հոդվածում /http://mskh.am/am/node/8500/: Սակայն արդեն մտմտում եմ «Ձմեռ» մեդիաօլիմպիական առաջադրանքի իմ առաջարկը: 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ