ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 46
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Ալեքսանյան, հատուկ ուսուցման կենտրոնի մասնագետներ
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Հերմինե Անտոնյան
Սովորողների էջերը համացանցում, որպես անհատի կրթություն

Գոհար Բալջյան
Մեդիաօլիմպիադան ուսուցման եղանակ

Կարեն Մկրտչյան
Գունանկար. ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանում

Ուսումնական նյութեր

Ծիսական տոնացույց

Նաիրա Նիկողոսյան
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. ընդհանուր ոգի. ես այսպես եմ զգում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Լուսինե Հայրապետյան
Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում…

Անուշ Ասատրյան
Ջերմոց լաբորատորիա

Մովսես Ավետիսյան
Խեցեգործարանում

Մելանյա Էլոյան
Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց

Սեն Միքայելյան
Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նապոլեոն Հիլլ
Հնարավորությունների և հաջողության մասին

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Տաթև Աբրահամյան
Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում

Լուսինե Ալեքսանյան
Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ

Լուսինե Բուշ
Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը

Карине Агамян
Наши утренние занятия

Տաթև Թամազյան
Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Մարգարիտ Սարգսյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է

Լյուդմիլա Խաչատրյան
Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում

Քնարիկ Ներսիսյան
Խիստ տարբերվող նորամուծություն

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց

Թամար Հարությունյան
Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է

Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան
Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության

Մերի Գրիգորյան
Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի

Գայանե Վարդանյան
Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
Աշխատում են սիրով

Շահանե Նիկոլայան
Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների

Anoush Iskandaryan
Grouping the pupils according to the levels of their language competency

Սուսան Գալստյան
Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է

Կարինե Թահսիլդարյան
Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում

Гаяне Парванян
Общие утренние занятия

Լիլիթ Բաբայան
Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց

Նաիրա Դալուզյան
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են

Ելենա Սարգսյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում

Հասմիկ Թոփչյան
Նոթբուքն ինձ դասընկեր
Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների

Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակների
Ուսումնասիրեցինք օտար լեզուների առարկայական ծրագրերը:
Առաջարկում ենք ծրագրում ընդգրկել նաև հատուկ կարիքներով սովորողների կարիքների և կարողությունների համապատասխան ենթածրագիր:

Հաշմանդամությունը լինում է մտավոր և ֆիզիկական: Հաճախ այս խնդիրները դրսևորվում են զուգակցված: Այն սովորողները, ովքեր ունեն միայն ֆիզիկական խնդիր, ի վիճակի են հաղթահարելու առարկայական ծրագիրն ամբողջությամբ: Մտավոր խնդիրների դեպքում անհրաժեշտություն է առաջանում սովորողին ուսուցանել պարզեցված ծրագրով:

Պայմանականորեն առանձնացնում ենք հետևյալ կրթական հատուկ կարիքները:

  • Մտավոր հետամնացություն (թեթև, չափավոր, ծանր կամ խորը)
  • Հոգեբանական զարգացման խնդիրներ` ուսումնական ունակությունների զարգացման յուրահատուկ խանգարումներ
  • Վարքի և հուզակամային ոլորտի խանգարումներ
  • Տեսողության խանգարումներ
  • Խոսքի խանգարումներ
  • Լսողության խանգարումներ
  • Հենաշարժական համակարգի խանգարումներ

Պարզեցված ծրագրով ուսուցումը անհրաժեշտ է կազմակերպել մտավոր հետամնացության, բարդ խոսքային խանգարումների (գրի և ընթերցանության խանգարումներ, անխոսություն) հոգեբանական զարգացման խնդիրների (աուտիզմ, բացառությամբ Ասպերգերի համախտանիշ), ինչպես նաև զուգակցված խնդիրների դեպքում: Պարզեցված ծրագիրը ենթադրում է, որ սովորողը կարող է սովորել ավելի ցածր դասարանի ծրագրով:

Բոլոր դեպքում պետք է հաշվի առնել սովորողի անհատական առանձնահատկություններն ու ընդունակություննեը:
Կան խնդիրներ (տեսողության խանգարում` էլեկտրոնային գրատախտակի օգնությամբ առաջադրանքների տառաչափի մեծացում, լսողության խանգարում` FM լսողական համակարգի կիրառում), որոնց դեպքում անհրաժեշտ է նաև հավելյալ պատմաններ, հատուկ միջավայր և սովորողը լիարժեք կարող է յուրացնել ամբողջ ծրագիրը:

Հետգրություն: Անգլերենի ուսուցում ըստ սովորողների լեզվական կարողությունների մակարդակներին ծրագրին անդրադառնալու անհրաժեշտությունը առաջացավ այն պարզ պատճառով, որ շատ դասավանդողներ իրենց տեսադաշտից դուրս են թողնում հատուկ կարիքներով սովորողներին, մտածելով, որ նրանք դժվարությամբ են յուրացնում մայրենին ու մայրենիով… 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ