ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 48
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ



Կարինե Բաբուջյան
Ուսումնական մեդիա-թատրոն 2-րդ դասարանում



Լիլիթ Բաբայան
Կայքը՝ ուսումնական միջավայր

Տաթև Թամազյան
Սովորողների կարողությունների զարգացում կրթական միջավայրի ստեղծման արդյունքում

Հասմիկ Ղազարյան
Ուսուցչի անձնական համացանցային էջը՝ կրթության կազմակերպման միջոց

Մեթոդական մշակումներ

Վեներա Խառատյան, Գայանե Մխիթարյան, Հասմիկ Նալբանդյան, Սուսան Սահակյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան
Այրում

Yura Ganjalyan
Teaching English in Classes of Pupils with Mixed Abilities

Աշխեն Գրիգորյան, Անահիտ Հարությունյան, Անահիտ Աղասյան
Ուսումնական արձակուրդ

Թամար Ղահրամանյան
Գրաբարի ուսուցում ավագ դպրոցում

Արմինե Բաբայան, Մերի Առաքելյան
Շուրջտարյա մեդիաօլիմպիադան 5-11-րդ դասարանցիների օժտվածության զարգացման միջոց

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Պաուլո Կոելիո
Առակներ

Ծիսական տոնացույց


Վարագա խաչի տոն

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Մարիա Մոնտեսորի
Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում

Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ

Պաոլո Ֆրերե
Ճնշվածների մանկավարժություն

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Ընդհանուր լեզու գտնելու դպրոց

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Անի Տեր-Արսենյան
Էլեկտրոնային մատյանը ավագ դպրոց-վարժարանում

Լուսինե Պետրոսյան, Նելլի Թովմասյան
«Նեթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագրի 4-րդ դասարան

Լուսինե Մանուկյան
Ավագ դպրոցի սովորողների բլոգները ուսումնական գործիքներ

Հերմինե Անտոնյան
Ուսումնական կայքում 7-9-րդ դասարանցիների անհատական էջեր

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Երիտասարդական ենթամշակույթները Երևանում (էմոների օրինակով)

ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Ընդհանուր լեզու գտնելու դպրոց

Հարավկորեական Բուսան քաղաքում օտարերկրացիների համար նախատեսված դպրոց կա, որի սովորողները ողջ տարին առանց հանգստի աշխատում են: Այստեղ սովորում են ներգաղթածների կամ նրանց երեխաները, ովքեր երկարաժամկետ աշխատանքով են Կորեա եկել, ինչպես նաև այն տղաներն ու աղջիկները, որ փոխանակման ծրագրով են գնացել կորեական դպրոցներից որևէ մեկը և պետք է հարմարվեն միջավայրին: Արագացված ու անընդհատ աշխատանքը հարկավոր է նրա համար, որ արագ հարմարվեն նոր կյանքի պայմաններին և հետագայում հաջող ընդունվեն կորեական որևէ բուհ:

Պատանի ներգաղթյալների համար սովորական դպրոցում հեշտ չէ նոր համադասարանցիների հետ ընկերություն անելը: Տեղական ավանդությունների չիմացությունը հաճախակի դառնում է ծիծաղի առարկա, որը երեխային կարող է հոգեբանորեն ճնշել: Օտարերկրացի սովորողների բուսանցի շատ ուսուցիչներ կրթությամբ հոգեբան են: Նրանք սովորեցնում են իրենց աշակերտներին ընդհանուր լեզու գտնել միմյանց հետ, որ նրանցից շատերը չեն լսել այն երկրի մասին, որտեղից եկել է նոր համադասարանցին:

Երեխաների մեծ մասը սովորում է միանգամից երեք լեզու`կորեերեն, անգլերեն, ֆրանսերեն: Ծրագրում ներառված են նաև թեմատիկ պարապմունքներ, որոնք երեխաներին թույլ չեն տալիս մոռանալ հայրենի երկրի մշակույթը:
Շատ երկրներում կան բազմամշակութային դպրոցներ: Մոսկվայի թ.1650 դպրոցում հատուկ են հավաքում տարբեր ազգությունների երեխաների, որպեսզի սովորողների մեջ հանդուրժողականություն դաստիարակեն նրանց նկատմամբ, ովքեր ինչ-որ բանով տարբերվում են իրենցից, օգնեն ավելի շատ տեղեկություն ունենալու տարբեր ժողովուրդների մշակույթների մասին: 

Աշխարհի անսովոր դպրոցները

Ռուսերենից թարգմանեց Մարիամ Ենգիբարյանը, Ավնգ դպրոց-վարժարան, 11-րդ դասարան

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ