ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր Live@Edu ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Կրթահամալիրում իրականացվող «Ստեղծողի դպրոց.անհատի կրթական պատվեր. մեդիահանրակրթություն» ծրագրի հիմքում սովորողի ստեղծագործական գործունեությունն է, նրա ու ծնողի կրթական պատվերի իրականացումը և սովորողի մեդիակրթությունը: Մեդիագործիքները կրթության իրականացման կարևորագույն միջոցներ են: Ստեղծվում է հսկայական տարածք ուսումնական գործունեության, հաղորդակցության, ինֆորմացիայի համար: Աշակերտական սեղանի մոտ նստած աշակերտը բովանդակությամբ և ֆիզիկապես հնամաշ դասագրքերով չի կարող ստանալ ժամանակակից, բազմակողմանի, բարձրակարգ կրթություն: Այդ դեպքում ոչ միայն ուսումնական նյութն է սահմանափակ լինում, այլև ուսուցման իրագործման հնարավորությունները, սովորողի և դասվանդողի ընտրության հնարավորությունը, մտածողությունը ոչ միայն չի զարգանում, այլև ավելի սահմանափակվում է:

ՏՀՏ հմտությունները հնարավորություն են տալիս խուսափելու նշված սահմանափակումից, սովորողն ու ուսուցիչը անսահման հնարավորություն են ստանաում իրագործելու իրենց ծրագրերն ու նախագծերը: 

2-րդ դասարանում, երբ սովորողներն արդեն սկսել էին յուրացնել մի քանի ծրագրեր և կարողանում էին օգտվել ՏՀՏ մի շարք գործիքներից, իրենց հորինածները հավաքում էին Power Point ծրագրի մեջ, և ստացվում էին հետաքրքիր էլեկտրոնային ընթերցարաններ:

3-րդ, 4-րդ դասարաններում սովորողներն արդեն տիրապետում են համակարգչային մի շարք ծրագրերի: Նրանք պարբերաբար ստեղծում են էլեկտրոնային ընթերցարաններ` իրենց ստեղծագործական աշխատանքի արդյունքը:
Աշխատանքները ստեղծվում են ամենօրյա գործունեության արդյուքում՝ «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի շրջանակներում: Մի շարք էլեկտրոնային ընթերցարաններ տնային առաջադրանքների և մեդիաօլիմպիադաների, ստուգատեսների, նաև ընտանեկան աշխատանքի արդյունք են: Այստեղ սովորողը հավաքում է իր հորինած հեքիաթները, պատմությունները, հանելուկները, ասացվածքները, շուտասելուկները և այլն:

Ստեղծված նյութերը տեղադրվում են համցանցում, հասանելի են դառնում բոլորի համար: Մենք ընթերցում ենք այլոց տեղադրած նյութերը, օգտագործում ենք դրանց ստեղծման հնարքներն ու մեթոդները: 

Էլեկտրոնային ընթերցարանները նաև ինտեգրված դասերի արդյունք են: Օրինակ, «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից անցնելով ծովերի մասին` և՛սովորեցինք ծովերի անունները, և՛ կատարվեց երևակայաությունը զարգացնող աշխատանք` հորինեցինք պատմություններ ծովերի մասին, որոնք դարձան էլեկտրոնային ընթերցարանի նյութեր: 

Էլեկտրոնային ընթերցարանները գունեղ, նկարազարդ մեդիագրքույկներ են: Դրանք նպաստում են ոչ միայն սովորողների ստեղծագործական, երևակայական մտքի զարգացմանը, այլ նաև նրանց ՏՀՏ հմտությունների և կարողությունների զարգացմանը: Նաև ձևավորում է գեղագիտական ճաշակ: 
Էլեկտրոնային ընթերցարանները տեղադրվում են կրթահամալիրի կայքում, որոնք դառնում են մեդիաընթերցարան այլ սովորողների համար:

Ներկայացնում եմ էլեկտրոնային ընթերցարանների հղումներ.

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ