ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր Live@Edu ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Կայսր Նապալեոն Բոնապարտը հետաքրքրվում էր մաթեմատիկայով և ժամանակ էր գտնում զբաղվելու խնդիրների լուծմամբ, որը անում էր հաճույքով՝ զգալով դրա գեղեցկությունը: Նա նույնիսկ կազմել է մի քանի երկրաչափական խնդիրներ, որոնցից մեկը ձևակերպվում և լուծվում է հետևյալ կերպ։

Տրված է կամայական ABC եռանկյուն, որի կողմերի վրա, արտաքին մասում կառուցված են հավասարակողմ եռանկյուններ (գծ.1): Ապացուցել, որ այդ եռանկյունների կենտրոնները այլ հավասարակողմ եռանկյան գագաթներ են:
Խնդիրն ունի շատ հետաքրքիր և գեղեցիկ լուծում:

Ընդունենք, որ O1, O2, O3 կետերը հավասարակողմ եռանկյունների կենտրոններն են: Կատարենք լրացուցիչ կառուցում:
O1, O2, O3 կետերը հաջորդաբար միացնենք, այնուհետև միացնենք նաև ABC եռանկյան գագաթների հետ: Օգտվենք կանոնավոր եռանկյան հատկություններից՝ AO1=O1B; BO2=O2C; CO3=O3A;  

Անկ.AO1B= անկ.BO2C= անկ.CO3A=120°
Անկ.O1AO3 +անկ.O1 BO2 + անկ.O2CO3 = 360°

Գծ. 1-ը ձևափոխենք հետևյալ կերպ. AO1BO2CO3 վեցանկյունը բաժանենք 3 մասի՝ դեն գցելով նրա արտաքին մասի ոչ ուռուցիկ քառանկյունները: Կստանանք գծ. 2-ի պատկերը, որտեղ նշված վեցանկյունից կտրել առանձնացրել ենք O1AO3 և O2COեռանկյունները:

Այժմ այդ եռանկյունները տեղափոխենք հարթության վրա, ինչպես նշված է գծ. 2-ում սլաքներով: Կստանանք գծ. 3-ը: Ստացվում է O1DO2O3 քառանկյունը, որտեղ O1O2 հատվածը նրան բաժանում է երկու հավասար եռանկյունների (ըստ երեք կողմերի):
Անկ.DO2O3=անկ.DO1O3 = 120°, հետևաբար անկ. O1O2O3= 60° => O1O2O3 եռանկյունը հավասարակողմ է: Այսինքն` O1; O2; O3 կետերը հանդիսացան հավասարակողմ եռանկյան գագաթներ:
Մաթեմատիկայով հետաքրքրվողներին առաջարկում եմ այս խնդիրը լուծել այլ մեթոդով: 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ