ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր Live@Edu ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Շարունակիր հեքիաթը

Արդեն անհնար է կրթահամալիրում իրականացվող կրթությունը պատկերացնել առանց մեդիայի, որի շնորհիվ կարողանում ենք առավել արդյունավետ կազմակերպել սովորողների գործունեությունը: Մեդիայի կիրառմամբ նրանք ուսումնական նյութեր են ստեղծվում, որոնք հրապարակվում են mskh.am կայքում և դառնում ուսումնական նյութ մյուս սովորողների համար: ՏՀՏ միջոցների կիրառումը ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր և բազմազան է դարձրել ռոդարիական մեթոդների կիրառումը կրտսեր դպրոցում:

Ներկայացնեմ մի նախագիծ, որի իրականացման միջոցով և ՏՀՏ կիրառմամբ նույն հեքիաթը կարողացել ենք ներկայացնել տարբեր կերպ:

Նախագիծը կոչվում է «Շարունակիր հեքիաթը»: Նախագծի իրականացման համար անհրաժեշտ են ձայնագրիչ, ֆոտոխցիկ, համակարգիչ: Երեխաները շրջան են կանգնում, ձայնագրիչը մեկը-մյուսին փոխանցելով և իրար շարունակելով` հորինում են հեքիաթ: Այնուհետև միացնում են ձայնագրիչը, լսում իրենց հորինածը և իմ օգնությամբ, մոնտաժային ծրագրի միջոցով ստանում ենք ռադիոհեքիաթ:

Նույն ձայնագրությունը օգտագործվում է նաև ֆիլմի մեջ: Paint ծրագրի օգնությամբ սովորողները նկարում են հեքիաթը և հետաքրքիր հոլովակ պատրաստում: Սակայն սրանով ամեն ինչ դեռ ավարտված չէ: MS PowerPoint ծրագրի և նկարների օգնությամբ կազմում են ընթերցարան: Այս ամենը օգնում է, որ երեխաները իրենց իսկ հորինած հեքիաթը ներկայացնեն տարբեր կերպ` հասակակիցներին ու ծնողներին: Ստեղծված նյութերը տեղադրում ենք mskh.am կայքում, որ այն հասանելի լինի բոլորին:

Որո՞նք են նման աշխատանքի առավելությունները:
Սովորողները միասին են աշխատում, նյութ ստեղծում, համատեղ աշխատանքը մտերմացնում է նրանց:
Նրանք նման աշխատանքները սիրով են անում, զարգանում են սովորողների ՏՀՏ հմտությունները:
Ստեղծագործական երևակայության զարգացման աշխատանքն ավելի հետաքրքիր և բազմաձև է դառնում:
Ուշադրության կենտրոնացում, բազմակողմանի մտածողություն, ինֆորմացիա փոխանցելու հմտություն, ու էլի շատ ուսումնական խնդիրներ են լուծվում այս մի փոքր նախագծի միջոցով:

Այսօր համացանցը իր հնարավորություններով ոչ միայն մարդկանց կապելու, խմբեր ստեղծելու միջոց է, այլև հնարավորություն է տալիս ինֆորմացիա փոխանցելու, ընդգրկելու և տարածելու: Այսպիսի խմբային աշխատանքները զարգացնում են սովորողի ուշադրությունը, մտքի ճկունությունը, ուրիշի միտքը շարունակելու հմտությունը, մեդիահմտությունները:

Այսպիսի փոքր խնդիրներ լուծելով` հասնում ենք կրթական լուրջ նպատակների իրականացման:  

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ