ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր Live@Edu ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Ուսման պրոցեսում թվային սարքավորումների օգտագործման օգտին կարելի է խոսել անվերջ: Թվային միջոցների առկայությունը էապես մեծացնում է ուսուցման էֆեկտիվությունը: Տարբեր առարկաները ուսումնասիրելիս թվային միջոցների կիրառման օգտավետությունը տարբեր է: Հատկապես դա ճշմարիտ է էլեկտրոնիկայի և ծրագրավորման բնագավառում: Համակարգչային սիմուլյացիոն ծրագրերը (օրինակ Multisim), որոնք հնարավորություն են տալիս վիրտուալ միջավայրում կազմել, փորձարկել և կարգավորել ցանկացած բարդության էլեկտրական սխեմաներ, բառիս բուն իմաստով, կատարեցին հեղափոխություն էլեկտրոնիկայի ուսուցման բնագավառում: Իսկ ինչ վերաբերվում է ծրագրավորմանը, ապա առանց թվային սարքավորումների (համակարգիչների, ծրագրավորվող սարքերի) այն ընդհանրապես իմաստ չէր ունենա: Հենց այդ պատճառով DIGITEC 2012-ին ներկայացվող իմ աշխատանքը ոչ թե առաջարկ է, թե ինչպես օգտագործել թվային սարքերը, այլ ներկայացում՝ ինչպես եմ ես օգտագործում դրանք ուսուցման ժամանակ:

Այդ նպատակով ես ստեղծել եմ անհատական կայք, որը պարունակում է նյութեր իմ գործունեության (որպես էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի) մասին: Կայքը կարող է օգտակար լինել աշակերտներին և նրանց ծնողներին գործունեությունը (միջին դպրոցում) կամ խորացված ուսուցումը (ավագ դպրոցում) ընտրելիս: Տեղադրված նյութերը ներկայացնում են.

  • ծրագրավորման լեզուները, որոնք անցնելու են «կիրառական մաթեմատիկա և ծրագրավորում» և «էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում» ընտրած սովորողները.
  • ինչ տեսակի ծրագրեր են նրանք ստեղծելու.
  • ինչպես վիրտուալ միջավայրում կարելի է ստեղծել և կարգավորել էլեկտրական սխեմաներ.
  • ինչ խնդիրներ են առաջարկվել նախորդ մեդիաօլիմպիադաների ժամանակ և այլ:
Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ