ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր Live@Edu ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

«Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագրի շրջանակներում մեդիատեխնոլոգիաների կիրառմաբ իրականացվող դասի արդյունքում ստեղծվում են բազմաթիվ  ուսումնական նյութեր, որոնք տեղադրվում են համացանցում: Համացանցում հրապարակված  նյութերը մյուս սովորողների համար դառնում են  ուսումնական, իսկ ծնողների, մոտ ու հեռու հարազատների  համար` «երեխայի աճի բնութագիր», ինչու չէ, նաև հպարտանալու առիթ:

«Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագրի շրջանակներում ստեղծված ուսումնական նյութերից են նաև աուդիոգրքերը: Աուդիոգրքերի ստեղծումը հնարավորություն է տալիս սովորողին ինքնարտահայտվելու ոչ միայն խոսքի, այլև խոսքին համապատասխան նկարների միջոցով:
Կան սովորողներ, որոնք դժվարանում են իրենց սովորածն արտահայտել, իսկ աուդիոգրքերի ստեղծումը  նպաստում է ոչ միայն խոսքի, այլև յուրացված ՏՀՏ հմտությունների ցուցադրմանը: Կրթահամալիրում իրականացվում  կրթություն բոլորի համար, և յուրաքանչյուր դասարանում սովորում են նաև առանձնահատուկ կարիքներ ունեցող երեխաներ: Աուդիոգրքերի ստեղծումը նպաստում է նաև այդ ծրագրում ընդգրկված երեխաների զարգացմանը:

Մեր դասարանական առաջին աուդիոգիրքը` «Պոչատ աղվեսը»,  ստեղծվել է 5 տարեկանների խմբում՝ 2009 թվականին։ Դա ներկայացրել ենք Հանրակրթական Դիջիթեք 2010-ին և պարգևատրվել ենք ձայնագրիչով:

Անցած տարվա ընթացքում ՏՀՏ հմտությունների զարգացումը, մեր նոր գործիք ձայնագրիչը մեզ հնարավորություն տվեցին արագ և որակյալ աուդիոգրքեր ստեղծել:
Այս ուսումնական տարում մենք մեր աուդիոգրքերով ստեղծեցինք մեդիափաթեթներ:

Աուդիոգրքերի ստեղծումը նպաստում է սովորողի ոչ միայն անհատական ուսումնական կարողությունների, այլև թիմային  աշխատանքների մեջ ինքնադրսևորվելու կարողության, ստեղծագործական-երևակայության, մտքի զարգացմանը:

Ծանոթացեք մեր դասարանական աուդիոփաթեթներին.

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ