ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր Live@Edu ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Արցախի պետական համալսարան, մանկավարժության և հոգեբանության ամբիոնի ավագ դասախոս

Նպատակը՝ Մանկավարժական ձեռնահասության և արհեստավարժության բարձրացում, ուսումնադաստիարակչական գործընթացի մասնակիցների (ուսուցիչ-աշակերտ, ուսուցիչ-ուսուցիչ, ուսուցիչ-տնօրեն և այլն)կոնֆլիկտայնության նվազեցում, մանկավարժական գործունեության հարմոնիկ միջավայրի ստեղծում

 

Մանկավարժական կոնֆլիկտի ընդհանուր նկարագիրը

  1. Մանկավարժական կոնֆլիկտ- Ցուցադրվում է ուսուցչի ծայրահեղ սկզբունքայնությունը,որըպայքարում է ոչ թե ուսուցման որակի, այլ իր սկզբունքի համար։
  2. Չհիմնավորված և խիստ քննադատվում է երեխայի անձը կամ դասարանը։
  3. Ուսուցիչը աննրբանկատորեն ներխուժում է աշակերտի անձնական կյանք։
  4. Ուսուցիչը դյուրագրգիռ է, բռնկվող, կասկածամիտ։
  • Սուբյեկտիվ մանկավարժական կոնֆլիկտ- հիմնված է մանկավարժական գործընթացի մասնակիցների անձնային առանձնահատկությունների, նրանց հետաքրքրությունների, արժեքային համակարգի, ցանկությունների վրա
  • Միջանձնային կոնֆլիկտ- տեղի է ունենում, երբ մեծանում է անհամապատասխանությունը աշակերտների անձնային արժեքների ու հետաքրքրությունների և ուսուցչի կողմից ներկայացվող պահանջների միջև
  • Ներանձնային կոնֆլիկտ- աշակերտը կանգնում է ներքին երկընտրանքի հոգեկան լարվածության առաջ կամ պայքար աշակերտի ցանկությունների, հնարավորությունների ու սահմանաձակումների միջև

Կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ կամ ռազմավարություն

Նախնական քայլեր

  • Կոնֆլիկտային իրավիճակների վերլուծություն և հոգեբանական լարվածության նվազեցում
  • Կոնֆլիկտային իրավիճակի բացահայտում, քննարկում
  • Կոնկրետ հարցերի քննարկում (որն է ուսուցչի թույլ տված սխալը տվյալ իրավիճակում, արդյոք ծնողը ևս ունի իր մեղքի բաժինը ստեղծված կոնֆլիկտային իրավիճակում, ինչպես լուծել կոնֆլիկտը)

Կոնֆլիկտների պրոֆիլակտիկա

  • Ծնողների մանկավարժական իրազեկվածության և կուլտուրայի բարձրացում
  • Սովորողների ընտանեկան միջավայրի ուսումնասիրում
  • Սովորողների արժեքային համակարգի ու հայրենասիրական դաստիարակության ամրապնդում, մշակութային մակարդակի բարձրացում
  • Ընտանքի համար հոգեբանական հարմարավետության վիճակի ստեղծում
  • Երեխայի բարոյական հասունության նպաստավոր պայմանների ստեղծում

Կոնֆլիկտների լուծման կոնկրետ քայլերուսուցիչներիհամար

  • Համահարթեցում (թեման ժամանակավորապես սառեցնում ենք)կամ խուսափում (ուսուցիչը աշխատում է հեռանալ և չնկատել կոնֆլիկտը` փաստացի հերքելով հակասական իրավիճակը)
  • Համագործակցում
  • Պարգևատրում (նյութական կամ հոգևոր խրախուսանք)
  • Փոխզիջում (ուսուցիչը գիտակցում է, որ պետք է գնա զիջման, որովհետև առավել տարեց է, գիտակ, բարի և հասուն): Փոխզիջման ընթացքում պետք է չմնան չպարզաբանված հարցեր, պետք է հնարավորություն տրվի երեխային արտահայտելուիր բոլոր մտքերն ու հույզերը (ռացիոնալիզացիա, ինտելեկտուալիզացիա)պահպանվի արդարացիության սկզբունքը։
  • Կանխարգելում- Ուսուցիչը չի նպաստում ծագած կոնֆլիկտի զարգացմանը: Նա հանգիստ տոնով ու հավասարակշռությամբ փորձում է փոխել աշակերտի վերաբերմունքը ստեղծված իրադրության հանդեպ: Այստեղ գործում է համոզման և ոչ թե հրամայելու մեխանիզմը:
  • Ինտրոսպեկցիա – Ուսուցիչը մտնում է աշակերտի դերի մեջ և վերարտադրում այն մտքերն ու հույզերը, որոնք աշակերտը վերապրել է կոնֆլիկտային իրավիճակում։
  • Ապրումակցում (էմպաթիա) -Ուսուցիչը մտնում և ընդունում է աշակերտի ներաշխարհը:

 

Կոնֆլիկտների լուծման մեթոդներ աշակերտների համար

  • Խաղային մեթոդ ինտրոսպեկցիայի մեթոդով (աշակերտն իրեն դնում է կոնֆլիկտող կողմերից մեկի տեղը)
  • Դերային խաղ դասղեկի ժամին

Խորհուրդներ ուսուցչին

  • Մանկավարժական խորհրդում շփման և կոնֆլիկտի հոգեբանության առանձին հարցերի մասին զեկուցումների ներկայացում։
  • Հիշեք, որ երեխային պետք է անհրաժեշտ ինքնուրույնություն տաք` չընդգծելով նրա վրա Ձեր իրավունքների առավելությունը։
  • Վստահեք երեխային, մի չարաշահեք Ձեր վերահսկողության իրավունքները։
  • Որքան հնարավոր է խուսափեք «հեղափոխականիրավիճակներից», իսկ եթե ստեղծվել են` բոլոր ջանքերը պետք է գործադրվեն այն խաղաղ ճանապարհով լուծելու համար։
  • Ծայրահեղ սուր կոնֆլիկտի դեպքում կարելի է կիրառել միջնորդության տեխնոլոգիան, այսինքն երրորդ չեզոք կողմը աջակցում է, որ ընդունվի երկու բախվող կողմերի համար ընդունելի համաձայնության տարբերակ: Երրորդ կողմի անձի ու մասնագիտական հեղինակությունը պարտադիր է:

Տեսակետ - Ամուր արժեքային համակարգն ու ազգային ամուր ինքնագիտակցությունը թե´աշակերտների և թե´ուսուցիչների մոտ կնպաստեն հակասականության մթնոլորտի և հնարավոր կոնֆլիկտների ստեղծմանը:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ