ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր Live@Edu ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Մեդիայի օրենքները

Ըստ Մարշալ Մաքլյուենի

«Եթե Գուտենբերգի գյուտը թույլ տվեց վերարտադրել հին աշխարհը, ապա էլեկտրոնային տեխնոլոգիաները մեկտեղում են հինն ու նորը, անցյալն ու ներկան, մասնավորն ու ընդհանուրը միաժամանակ»,- գրում է Մ. Մաքլյուենը «Մեդիայի օրենքները» գրքում, որը հրատարակվել է մահվանից մի քանի տարի առաջ (մահացել է 1980թ): Նա առանձնացրել է մեդիայի 4 օրենք` մանրամասն ուսումնասիրելով դրանց առանձնահատկություններն ու ազդեցության ոլորտները:
Ահա դրանք։

1. Ամեն մի տեխնոլոգիա ընդլայնում է օգտագործողի համապատասխան ընդունակությունները կամ համապատասխան  օրգանի հնարավորությունները։

2. Երբ զգացողության ոլորտներից մեկը զորանում կամ ակտիվանում է, մյուսը թուլանում կամ ճնշվում է։

3. Յուրաքանչյուր տեսակ, հասնելով իր հնարավորությունների զարգացման սահմանաչափին, փոխում է բնութագիրը:

4. Ցանկացած մեդիամիջոցի բովանդակությունը, ըստ էության, հին միջոցն է (այսինքն՝ հաղորդման նոր միջոցը ներառում է հին ձևերը)։

Ձևակերպելով այս «օրենքները», Մաքլյուենը հավաստիացնում էր, որ կգա ժամանակ, երբ այս օրենքների ընկալումները կփոխվեն, իսկ տեսությունները կհնանան:
«Գովազդը 20-րդ դարի մեծագույն արվեստն է»,- գրում է Մ.Մաքլյուենը: Նա գովազդի մեջ առանձնացնում է 5 տարր`

  • գովազդը պետք է հետաքրքրություն առաջացնի շրջակա միջավայրում.
  • գովազդատուները պետք է փորձեն կանխատեսել շրջակա միջավայրում տիրող իրավիճակը.
  • յուրաքանչյուր մեդիամիջոց հարկավոր է օգտագործել այնտեղ, ուր ակնկալվում է առավելագույն արդյունք.
  • հանդիսատեսին հնարավորինս պետք է մասնակից դարձնել այդ գործընթացին.
  • գովազդը միշտ պետք է հաղորդի «իրական» պատմություն։

Գովազդից զատ, Մաքլյուենը մեծ տեղ էր տալիս լեզվին: «Ցանկացած լեզվով խոսող մարդու համար խոսքը դառնում է հատուկ մեդիամիջոց, որի միջոցով նա ընկալում է աշխարհը ու շփվում մարդկանց հետ»:

«Մարշալ Մաքլյուեն։ Մարդ, որը տեսնում էր ապագան» հոդվածից ծաղկաքաղը և թարգմանությունը՝ Նունե Մովսիսյանի

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ