ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր Live@Edu ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Ի՞նչ է գիտելիքը: Ոչ այլ ինչ, քան գրանցված փորձ:  Կարլեյկ

Մեր կրթահամալիրում ուսումնական ճամփորդությունները  կրթական ծրագրի բաղկացուցիչներն են, և երեխաների համար` սիրելի բաղկացուցիչներ:
Այցելում ենք ինչպես թանգարաններ, պատկերասրահներ, թատրոններ ու կինոթատրոններ, այնպես էլ քաղաքից դուրս գտնվող, պատմամշակութային արժեք ներկայացնող վայրեր: Յուրաքանչյուր ճամփորդություն մի նախագիծ է, որին խնամքով պատրաստվում ենք:
Եթե գնում ենք որևէ ներկայացում դիտելու («Բուրատինոյի արկածները»,  «Բրեմանյան երաժիշտները», «Պոչատ աղվեսը»և այլն), նախապես ծանոթանում ենք ստեղծագործությանը, հեղինակին: Դիտելուց հետո քննարկում ենք ներկայացման և ստեղծագործության տարբերությունները:

Ավելի մանրակրկիտ մշակում է պահանջում հայրենագիտական ճամփորդության նախագիծը:Այցելության վայրն ընտրում ենք երեխաների հետ: Օրինակ` դեպի Բջնի ճամփորդության գաղափարը մեզ հուշեց մեր դասարանի Սարգիսը: Նրա տատիկն ու պապիկը նախկինում բնակվել են Բջնիում, որտեղ նա եղել էր, իսկ մենք` ոչ: Եվ, քանի որ նա դեմ չէր ևս մեկ անգամ Բջնիում լինելուն, ուղղություն վերցրեցինք դեպի Բջնիի բերդը:

Համացանցից դուրս ենք բերում տեղեկություններ, դիտում ենք տեսաֆիլմեր տարածքի մասին և զինված թվային ձայնագրիչով ու ֆոտոխցիկով`ճանապարհ ընկնում: Մեծ ուշադրություն ենք դարձնում շրջակա միջավայրի մաքրությանը:
Արդենեղել ենք Խոր Վիրապում, Ծաղկաձորում և Գառնի-Գեղարդում:

Գառնի-Գեղարդ ճամփորդության նպատակը փոքր-ինչ այլ էր: Որոշեցինք ստեղծել հայրենագիտական մեդիաուղեցույց Երևան-Գառնի-Գեղարդ երթուղով: Ճանապարհը բավականին երկար էր, քանի որ կանգ էինք առնում յուրաքանչյուր գյուղի մոտ, զրուցում բնակիչների հետ: Այս ճամփորդությունն օգտակար էր ոչ միայն մեզ համար, այլ նաև այն մարդկանց, ում անհրաժեշտ կլինի մեր ստեղծած մեդիաուղեցույցը:
Դե, բարի ճանապարհ:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ