ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Ուսումնական թղթապանակը ուսումնական աշխատանքների նպատակային փաթեթն է: Այն նպաստում է սովորողի աճին ու զարգացմանը: Թղթապանակն արտացոլում է տիրոջ ուսումնական ջանքերը, առաջընթացը, ձեռքբերումները և այլն:

Ուսումնական թղթապանակի առկայության դեպքում ծնողներն իրական պատկերացում են կազմում ուսումնական գործընթացի վերաբերյալ: Այսինքն` այստեղ գործում է ուսուցիչ-սովորող, ծնող-սովորող-ուսուցիչ համագործակցությունը:

Ուսումնական թղթապանակի նպատակներն են.

  • Ապահովել հմտությունների, կարողությունների, տրամաբանության զարգացում, ըմբռնումների և գիտելիքների աճ:
  • Հետևել սովորողի առաջընթացին, պարզել, թե ուր է հասել նա, ապահովել փաստացի առաջընթացը:

Ուսումնական թղթապանակը օգնում է սովորողի ուշադրությունը կենտրոնացնել սեփական զարգացման վրա:
Սովորողները տեսնում են իրենց առավելությունները և թերությունները:
Ոսումնական թղթապանակը ներառում է սովորողի ինքնավերլուծության և քննադատական մտածողության կարողություններն ու հմտությունները, սեփական կյանքի ընկալումը, արժևորումը, նոր երևույթներն ըմբռնելու կարողությունները, տարբեր առարկայական բնագավառներում ուսումնառության ընթացքի բոլոր փուլերը ներառող աշխատանքներ:

Թղթապանակ կազմելը ինքնին ուսումնական աշխատանք է, որը կատարվում է սովորողի կողմից: Թղթապանակի բովանդակությունը որոշվում է ծրագրով: Սակայն, բնականաբար, սովորողների թղթապանակների աշխատանքները նույնը չեն, որովհետև յուրաքանչյուրը իր երևակայության, ստեղծականության, իր հետաքրքրությունների շրջանակում է ստեղծում իր նյութերը: 1-ին դասարանցու թղթապանակում իր մասին, ընտանիքի, ընկերների մասին պատմող նյութեր են՝ նկարներ ու բառեր, նախադասություններ, հորինած պատումթյուններ, կազմած առաջադրանքներ, ստեղծած այբբենարան և օլիմպիադաների ու ստուգատեսերի ընթացքում ստեղծված դասարանական և անհատական նյութեր:

Քանի որ ավելի համարձակ և ավելի շատ ենք սկսում կիրառել մեդիատեխնոլոգիաները` հեշտացնելով մեր աշխատանքը, սովորողը հավաքում է նաև էլեկտրոնային թղթապանակ, որը հասանելի կլինի յուրաքանչյուրին:
 

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
Նաիրա Նիկողոսյան | 2012-02-15 15:53:22
Հայարփի ջան, շատ եմ ուզում տեսնել մի օրինակ հենց նյութին կցված:
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ