ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Երգն ու երաժշտությունը ուղեկցում են մարդուն ծնված օրվանից: Դա է պատճառներից մեկը, որ երգերը մեծ ուշադրության են արժանանում և կարևորվում օտար լեզվի ուսուցման ընթացքում` հատկապես կրտսեր դպրոցում:
Երգերը խթանում են օտար լեզվի բառապաշարի ավելի արդյունավետ ուսուցումը և հեշտացնում այն: Նրանք նպաստում են սովորողների ունակությունների` կարդալու, գրելու
լսելու և խոսելու, ինչպես նաև արտասանության, ռիթմի և բառապաշարի զարգացմանը:
Անընդհատ լսելով և կրկնելով երգի բառերն ու արտահայտությունները` սովորողը ակամա յուրացնում է բառերը` նույնիսկ հաճախ չհասկանալով դրանց իմաստը: Նկարներով և գործողություններով ուղեկցվող երգերը լրացուցիչ օգնություն են սովորողներին բառերի իմաստը հասկանալու համար:
Օտար լեզվի ուսուցչի նպատակներից մեկը սովորողի համար օտար լեզվի միջավայր ստեղծելն է` հնարավորություն տալով նրան ազատ և անկաշկանդ արտահայտվելու: Պակաս կարևոր չէ նաև լեզվի նկատմամբ հետաքրքրություն և սեր առաջացնելը: Այդ նպատակին հասնելու համար հիանալի միջոց կարող են դառնալ երգերը, հատկապես այն ժամանակ, երբ դրանք ուղեկցվում են գունեղ նկարներով, ակտիվ երաժշտությամբ և օգնում են աշակերտներին հեշտությամբ ճանաչել և սովորել նոր բառերը: Ի վերջո, երգը նպաստում է սովորողի` օտար լեզվի նկատմամբ դրական վերաբերմունքի ձևավորմանը, որն էլ լեզվի ուսուցումը դարձնում է հաճելի և հետաքրքիր:

http://www.youtube.com/watch?v=L89IDDq30J8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=dCW5P_iDRBY

http://www.youtube.com/watch?v=oEWXE_V4Mqw&feature=relmfu

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ