ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

2001 թվականից աշխատում եմ կրթահամալիրում: Սկզբում՝ որպես սոցիոլոգ, հետո՝ ծառայության ղեկավար, այսինքն` կազմակերպում ու ամփոփում էի ուսումնասիրությունները: Իսկ ուսումնասիրության մասնակից և վարող դառնում է կրթահամալիրի աշխատողների կամ սովորողների խումբը` մի դեպքում` ուսուցողական ծրագրի գրասենյակների ղեկավարներ, դասավանդողներ, մյուս դեպքում` սովորողներ:

Ուսումնասիրության մեջ կարևոր և որոշիչ դեր է կատարում մեդիան, համացանցը. հետազոտությունների ժամանակ օգտագործվում է ձայնագրիչ, ֆոտոխցիկ, տեսախցիկ, համակարգիչ, էլեկտրոնային գրատախտակ, պրոյեկտոր, հարցումներն արվում են էլեկտրոնային փոստով, դրանք մշակվում-ամփոփվում են համակարգչային ծրագրերով, հրապարակում են կայքում կամ [email protected] փոստում, պահպանվում են, կրկնվող հարցումների ժամանակ համեմատական վերլուծություն է արվում: Մեդիահմտություններն ու մեդիագործիքներն օգնում են հետազոտության կազմակերպմանը և նպաստում որակին:

Սոցիոլոգի ծառայության մաս են ավագ դպրոցների սովորողների սոցիոլոգիական նախագծերը, որոնք «Հասարակագիտության» համապատասխան դասընթացի բովանդակության մեջ են մտնում: Mskh.am-ում գործում է «Վիճակագիր» էջը, որտեղ տեղադրվում են նաև նրանց ուսումնասիրությունների արդյունքները:
Ուսումնասիրությունն օգտակար և արդյունքներն առօրյայում կիրառելի են լինում, եթե թեմաները գալիս են սովորողներից և դասավանդողներից:

Այսպիսի փորձ ունեցել ենք. էկոլոգիայի դասավանդողը հանձնարարել էր ճշտել հասարակության կարծիքը շրջակա աղտոտվածության մասին: Կարծում եմ` աշխատանքը հաջողված էր, և արդյունքներն էլ կոնկրետ կիրառություն ունեցան:

Ուզում եմ, առանձնացնել կրթահամալիրի վարչական խորհրդի պատվերով անցկացված հետևյալ ուսումնասիրությունները.

  • Անհատական օգտագործման թվային ՏՀՏ միջոցներ
  • Ուսուցման կազմակերպումը «ՄխիթարՍեբաստացի» կրթահամալիրի Ավագ դպրոցի 12-րդ դասարաններում 

Կարծում եմ, սրանք երկուսն էլ կարևոր ուսումնասիրութուններ են, քանի որ կրթահամալիրում իրականացվող «Ստեղծողի դպրոց. անհատի կրթական պատվեր. մեդիակրթություն» ծրագրի իրականացմանն են առնչվում, և արդունքները կնպաստեն նոր ուսումնական կիսամյակում, տարում կրթահամալիրի ուսուցման ավելի արդյունավետ կազմակերպմանը: Առաջին ուսումնասիրության արդյունքների վերլուծությունը ցույց տվեց, որ կրթահամալիրում արդեն իրավիճակ է փոխվել, և բոլոր սովորողների ուսուցիչների` նոթբուք-նեթբուքով ուսումնական պարապմունքի գալը արդեն ապագայի խնդիր չէ, այլ հնարավոր և իրական նախագիծ, եթե նպատակաուղղված ջանքեր գործադրվեն: Երկրորդ ուսումնասիրության արդյունքները ցույց տվեցին, որ կրթահամալիրի յուրաքանչյուր ավագ դպրոցի ծրագրային առանձնահատկությունները գործում են լիարժեքորեն և ծառայում են նպատակին, հիմքում ունենալով յուրաքանչյուր անհատի կրթական պատվերը: Այստեղ նույնպես ինքնակազմակերպվող և ինքնակրթությամբ զբաղվող սովորողի ստեղծողի դպրոց նախագիծը հնարավոր է և իրական: Պետք է և հետևողական աշխատանք:
 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ