ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Ժամանակի ընթացքում մեդիան բնականոն հունով մուտք գործեց մեր կյանք, մեր դպրոց`ուսուցումն առավել բովանդակալից, տպավորիչ և հետաքրքրաշարժ դարձնելով:

Ուզում ենք պատմել էլեկտրոնային գրատախտակի նշանակության մասին «Ստեղծողի դպրոց. անհատի կրթական պատվեր. մեդիահանրակրթություն» ծրագրի կրտսեր դպրոցի նախապատրաստական ուսուցման խմբում:
Ահա ներկայացնում ենք մի խաղ, որն իրականացվում է էլեկտրոնային գրատախտակի օգնությամբ` PowerPoint ծրագրի միջոցով: Այն կոչվում է «Մի գիծ ես, մի գիծ` դու»: Երեխաները հերթով մոտենում են էլեկտրոնային գրատախտակին և մատի կամ մարկերի օգնությամբ շարունակում են մեկը մյուսի նկարած գիծը` ստանալով երևակայական ու իրական, անսպասելի ու զվարճալի նկարներ: Գծերը լինում են գունավոր, հաստ, բարակ, պատկերները` բազմազան`տարբեր ձևերի ու չափսերի (գրատախտակի ծրագիրը ունի լայն հնարավորույթուններ ցանկացած մտահղացում իրականացնելու համար):

Խմբային աշխատանքի արդյունքում ստացված պատկերի, նկարի շուրջ պատմություն ենք հորինում`մեկը մյուսի ասածին մի բառ կամ միտք ավելացնելով: Օգտագործում ենք «Մի գիծ ես, մի գիծ` դու» հետաքրքիր, ինտերակտիվ մեթոդի տրամաբանական շարունակությունը` «Մի բառ` ես, մի բառ` դու» խոսքի զարգացման այս ինտերակտիվ մեթոդը:

Երեխաներին հետաքրքրելու ու զարմացնելու հարմար միջոց է SMART NOTEBOOK ծրագիրը: Այս ծրագրով պատրաստած խաղերի օգնությամբ կազմակերպում ենք անհատական և խմբակային ուսումնական խաղեր, աշխատանք, որի ժամանակ հասցնում ենք խաղալ, ծանոթանալ, շփվել, ճանաչել, զգալ մեր շրջակա աշխարհը: Այս ամենը նպաստում է ստեղծագործական և երևակայական միջավայրի ապահովմանը:

Էլեկտրոնային գրատախտակի և պրոյեկտորի օգնությամբ ցուցադրվում են իրենց մասնակցությամբ ստեղծված ֆիլմերն ու այլ ուսումնական նյութերը, լուսանկարները, նրանց անհատապես ստեղծած նկարները, իրենց անուններով այբբենարանները` խթանելով ստեղծելու, ստեղծագործելու ցանկությունը:

Էլեկտրոնային գրատախտակը իր հնարավորություններով թույլ է տալիս զարգացնելու`
տեսողական հիշողությունը

  • մատների մոտորիկան
  • տրամաբանությունը
  • արագ կողմնորոշումը:

Այն նպաստում է`

  • նյութի արագ յուրացմանը
  • անհատականության ձևավորմանը
  • ստրեսներից ձերբազատմանը
  • նյութի խաղային մատուցմանը:

Այս ամենը ամփոփելով`կարող ենք ասել, որ այն մեդիան հանդիսանում է «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման կարևոր պայմանը:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ