ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Երաժշտությունը ինչպես մայրենի լեզուն, ազգի մտածողությունը և գոյությունը պահպանող միջոց է: Արվեստի այս տեսակը սովորողների մեջ արմատավորում է մարդկային լավագույն հատկանիշները: «Երաժշտություն» առարկան հանրակրթական դպրոցում դիտվում է որպես արվեստի դասավանդման միջոց: Կրտսեր դպրոցում այս առարկան իր մեջ ներառում է ուսումնական գործունեության այնպիսի ձևեր, որոնք սովորողի մեջ ձևավորում են ճաշակ, ինչպես նաև վերջիններս ծանոթանում են ազգային և համաշխարհային մշակույթի, ճանաչված ստեղծագործողների և նրանց ստեղծագործությունների հետ: Ինչպես դասերի ընթացքում, այնպես էլ տանը, սովորողները անընդհատ կատարում են հետազոտական աշխատանք, որտեղ օգնության է հասնում համացանցը: Մեզանում, ոչ պակաս կարևոր տեղ է գրավում նաև կապը ծնողների և հարազատների հետ: Սովորողները կատարում են այնպիսի աշխատանքներ, որտեղ ներգրավվում են նաև ծնողները:


Երաժշտության դասերի ընթացքում ուսումնասիրում ենք նաև երաժշտական գործիքները, նրանք ծանոթանում են նվագարանի տեսքին, հնչողությանը, ինչպես նաև ծագման, զարգացման պատմությանը: Այս ամենը կազմակերպելու համար շատ նպատակահարմար է օգտվել մեդիա տեխնոլոգիաներից: Առաջին հերթին միասին ընտրում ենք որևե նվագարան, հետո դասարանի մի մասը հարազատներից տեղեկություններ է հավաքում նվագարանի պատմության մասին, մյուս մասն էլ համացանցից: Ընտրելով կարևոր ինֆորմացիան ձայնագրում ենք ձայնագրիրչի օգնությամբ: Հետո նորից համացանցից գտնում ենք այդ նվագարանի նկարները կամ ֆոտոխցիկով նկարում ենք նվագարանը: Այս ամենին հաջորդում է փնտրտուքը երաժշտություն տվյալ նվագարանի կատարմամբ: Այսպիսով մենք ստանում ենք հումք` նկարներ, տեղեկություններ և երաժշտություն: Այսքանից հոտո պարզապես պետք է համակարգչային պարզ ծրագրերի իմացություն , որի միջոցով պարաստվում է փոքրիկ ֆիլմ, որտեղ և պատմվում է տվյալ նվագարանի պատմությունը: Այսպիսի ֆիլմերը հետեգայում դիտվում են որպես ուսումանական նյութ:

Նոր դպրոցի 6 –րդ դասարանում պատրաստել ենք նմանատիպ ֆիլմ, որտեղ կիրառել ենք համակարգիչ, ձայնագրիչ, օգտվել ենք համացանցից:

http://www.youtube.com/watch?v=d2bwty7ZRTA

http://www.youtube.com/watch?v=lLGZH2LXZnY

http://www.youtube.com/watch?v=aNvUJy41Akc

http://www.youtube.com/watch?v=AeyLpy65BGA
 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ