ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Կրթահամալիր – ինքնակրթություն- կարողությունների գնահատում- ինքնաստեղծման կարողություն... Եթե ես անկարող եմ, ապա… Անկարողության գիտակցում և ստեղծողի դպրոցի պահպանում:

Կրթահամալիրում՝ ինքս իմ մեջ անընդհատ բացահայտում եմ ամենակարողության կարողության գիտակցումը: Վերլուծելով կրթահամալիրում ապրած մի քանի տարիները, գոնե ինքս իմ համար բացահայտեցի , որ կրթահամալիրը նաև սեփական ուժերիդ մաքսիմալ վստահելու հնարավություն է տալիս, վստահություն՝ հասկանալու քո հնարավորությունների զարգացումն և գործնական իրավիճակում ելքեր գտնելու և իրականացնելու կարողություն:

Կայքը՝ օրվա, ուսումնական տարվա ձեռք բերում…

Երբ ստեղծվեց Դպրոց-պարտեզի ենթակայքը, միտք ունեի, որ զարգացող, իր մեջ տարածություն ունեցող, ճկվող տարածք լինի: Եվ որպես արդյունավետության չափանիշ` տեսնում էի սովորողի անընդհատ մասնակցությունը կայքի ստեղծմանը: Եթե մի բան սկսում ես կասկածով, կորած է արդյունքդ: Համոզումը հստակ էր ու հաստատ, որ կայքը կենդանությամբ պիտի լցնեն դասավանդողները, սովորողները: Կրթահամալիրի սովորողի որևէ կատարած աշխատանք պիտի համոզումով լինի, ըմբռնումով, թե ինչի համար է անում տվյալ աշխատանքը: Եթե սովորողի տեղադրվող «նյութի» մեջ նյութ չկա, անհնար է նրան պարտադրել կայք սպասարկել: Ինձ համար նպատակ էր 5-6 –րդ դասարանի սովորողների մասնակցությունը և ակտիվությունը (որովհետև դասավանդողների աշխատանքները կայքում արդեն տարիների աշխատանք է): Սկզբում սովորողները կայքում նյութեր էին տեղադրում ուսուցչի օրվա ծրագրած նախագծի շրջանակում, այսինքն մենք ՝ դասավանդողներս, գիտեինք, թե ինչ նյութ կտեսնենք մեր կայքում: Դա սկզբում… Հետո սկսվեց սովորողի կայքի սպասարկման ինքնակազմակերպումը, երբ սովորողին ոչ մի կայքի առաջադրանք չես տվել, երեկոյան տանը կամ դասամիջոցին կայքում տեղադրվող նյութերի ակտիվությամբ ես հիանում:

Ենթակայքը փորձեցինք ավելի արդյունավետ, տեսանելի և սովորողի համար ընկալելի դարձնել: Առանձնացրեցինք սովորողի ստեղծած ուսումնական նյութերն, ուրախ օտար լեզուն, մեդիաօլիմպիադաներն, դիջիթեք 2012 և մնացածը: Ենթաէջերն առաջանում են սովորողի և դասավանդողի, ծնողի նախաձեռնությամբ, առաջարկով: Խնդրում եմ ծանոթանալ և եթե ցանկություն կամ առաջարկ ունեք , սիրով…

 Օրվա կատարած գործը մերօրյա թռչող ժամանակում…

Ես ամեն ինչ կապում եմ ցանկության հետ, նախ`ինչ եմ ուզում կարողանալ անել և ինչքանով եմ կարողանում կազմակերպվել ծրագրված աշխատանքում: «Իմացումի հրճվանք» ծրագիրը իր մեջ քո խիղճն է կրում: Ժամանակը անտանելի մեծ ու արագ թռչող թևեր ունի, որն ինձ ու քեզ ոչ մի տեղ չի սպասի: 2012 թվականի դիջիթեքյան, մեդիաօլիմպիական և ստուգատեսյան մեր գործունեության մեջ ուզում եմ ապրումը, կուտակումը, իմացումը, ոգեղենը անընդհատ ու անկոտրում լինի:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ