ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

 

Անխելք մարդը

ՏՀՏ միջոցների կիրառումն ավելի կենդանի ու բազմազան է դարձրել դասի կազմակերպումը կրտսեր դպրոցում:

Աուդիոգրքերի ստեղծում

  • Օգտագործվող թվային միջոցներ` ձայնագրիչ, համակարգիչ
  • Համակարգչային ծրագրեր`Paint, Movie Maker
  • Ընթերցանության նյութ`Հ. Թումանյանի հեքիաթներ

Ընթերցանության ընթացքում սկսեցինք փնտրել հեքիաթները նոր ու հետաքրքիր մատուցելու տարբերակներ, որոնք նաև հետաքրքիր կդառնան մյուս երեխաների համար, իսկ դրանց ստեղծումը ստեղծական ու ուսումնական կլինի դասարանի սովորողների համար:

Հեքիաթը կարդացինք, խաղացինք, մասերի բաժանեցինք, վերնագրեցինք հատվածները ու բաժանվեցինք խմբերի: Մի խումբը Paint ծրագրով նկարեց առանձնացված հատվածները, մյուս խումբը հեքիաթը համառոտ ու արտահայտիչ պատմեց: Հաջորդականությունը պահպանելով ձայնագրեցինք հատվածները, ըստ հատվածների դասավորեցինք նկարներն ու սկսեցինք համացանցից փնտրել համապատասխան երաժշտություն: Ծավալուն ու հետաքրքիր աշխատանքից ստացված նյութը հավաքեցինք Movie Maker ծրագրով և աուդիոգիրքը պատրաստ է:

Ամփոփելով մեր աշխատանքը` թվարկեցինք, թե աուդիոգիրք ստեղծելիս ինչ հմտություններ ձեռք բերեցինք, և ինչ խնդիրներ լուծվեցին:

  • աշխատանք ձայնագրիչով (միացնել, ձայնագրել, անջատել, լսել, ջնջել)
  • ձայնագրիչից նյութը տեղափոխել համակարգչի մեջ
  • Movie Maker ծրագրով ֆիլմ ստեղծել (ընտրել նկարներ, ձայնն ու նկարը համապատասխանեցնել)
  • Օգտվել համացանցից` ներբեռնել ցանկացած նյութ (նկար, երաժշտություն)
  • Ձայնագրության ունկնդրում, արտահայտիչ խոսքի առանձնացում

 

Աուդիոգիրք ստեղծելիս աշխատանքը հետաքրքիր էր ու արդյունավետ: Դուրս մղվեց մեխանիկական ընթերցանությունն ու անգիրը: Հեքիաթը տեքստային տարբերակից դարձավ կենդանի, երաժշտական աուդիոգիրք, որը որպես ուսումնական նյութ կարող են օգտագործել մնացած սովորողները:

Մեր ստեղծած բոլոր ուսումնական նյութերը տեղադրվում են մեր www.mskh.am ուսումնական կայքում և հասանելի են բոլորի համար:

Տես ավելին` Մկների ժողովը, Տերևը,Աշուն
 

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
Հասմիկ Ղազարյան | 2013-01-22 23:01:17
Ապրի Հասմիկ Թովմասի Ղազարյանը։ Շատ հետաքրքիր նյութ է ստացվել։
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ