ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Խմբային աշխատանքներ շատ ենք կազմակերպել ու կազմակերպում: Այն սովորողների նախընտրելի գործունեության ձևն է. սիրում են ընկերներով քննարկել, միմյանց օգնել, խորհուրդ տալ:

Այս ուսումնական տարում խմբային աշխատանքները փորձեցինք կատարել նեթբուքերով:

Ինչպես սովորաբար, խմբային աշխատանքի ժամանակ կատարում ենք

  • աշխատանքային խմբերի ստեղծում
  • խմբերում աշխատանքի բաժանում
  • արված աշխատանքի հավաքում
  • քննարկում, ներկայացում:

Ի տարբերություն պաստառների վրա արվող խմբային աշխատանքների, որոնք որոշ ժամանակ անց դառնում էին թափոն, համակարգչով արվող աշխատանքները սովորողները պահպանում են իրենց համակարգիչներում և էլեկտրոնային հասցեի SkyDrive-ում:

Շատ հետաքրքիր էր խմբով կարաոկեների ստեղծումը: Առաջին անգամ էինք փորձում:

Այս անգամ խմբերի ձևավորումը եղավ սովորողների ցանկությամբ:  Յուրաքանչյուր խմբի անդամներից մեկի էլեկտրոնային հասցեին ուղարկվեց ծիսական երգը և խոսքերը, առաջարկվեց կատարել աշխատանքի բաժանում:

Հաճելի էր տեսնել, թե «իրար գլխի հավաքված»` ինչպես են բաժանում հատվածները` նույն գույնով նշելով տողերը և սովորողի անունը: Յուրաքանչյուրը, ստանալով իր հատվածը, սկսեց աշխատել: Նեթբուքով աշխատում էին ինչպես մեկ, այնպես էլ երկու հոգով, քանի որ ունենք 12 նեթբուք: Ավարտելուց հետո աշխատանքները հավաքեցին մեկ տեղում և... պարզվեց, որ կարևոր բան ենք մոռացել`ականջակալները: Աշխատանքները շարունակեցինք հաջորդ օրը արդեն ականջակալներով, որպեսզի միմյանց չխանգարեինք: Շատ հետաքրքիր ու զվարճալի տեսարան էր: Մի քիչ չարչարվեցինք, բայց մեր և մեզ ծանոթ-անծանոթների համար կարաոկե հոլովակներ ստեղծեցինք:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ