ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Նոր մոդել-խմբասենյակ4 տեխնիկապես հագեցած համարավետ միջավայր`պրոյեկտոր, համակարգիչ, ուժեղացուցիչներ: Ինքս ունեմ անձնական օգտագործման ֆոտոխցիկ, որը մշտապես ինձ հետ է, իմ ընկերն է:
Պրոյեկտորի և համացանցի առկայությունը բազմազան է դարձնում աշխատանքը խմբում, այն օգտագործվում է ուսումնական, ճանաչողական և ժամանցային նպատակներով, նպաստում է օրվա կազմակերպումը ավելի արդյունավետ և հետաքրքիր դարձնելուն:

Առավոտյան ուրախ մարմնամարզություն. սկսվում է երաժշտական ֆիլմով, հոլովակով, որոնց առկայությունը երեխաներին հետաքրքրում ու ոգևորում է:
Ուրախ օտար լեզու. ուղեկցվում է հետաքրքիր ուումնական նյութերի, ֆիլմերի դիտմամբ և բեմադրմամբ:
Հանգստի ժամ. լսում ենք դասական երաժշտություն, օրորոցային երաժշտությունն էլ մեզ պառկեցնում է քնելու:

Mskh.am. դիտում ենք կայքում տեղադրված մեզ հարմար նյութերը, հատկապես կրտսեր դպրոցականների պատրաստած մուլտֆիլմերը և աուդիոհեքիաթները: Երեխաներին հետաքրքիր է ու հարազատ իրենց լուսանկարները, խաղը էկրանից դիտել, նրանց ծնողներին` նույնպես:

Թվային միջոցները կարծես մի յուրօրինակ հայելի լինեն, որտեղ ամենից լավ արտացոլվումէ մեր արածն ու չարածը:
Օրվա մասին պատմում ենք, լուսանկարում և պատում դարձնում,օրվա հերոսն ենք դառնում և հանդիսատեսը:
Սխալներն ու վրիպումները արագ ենք տեսնում և աշխատում ենք ուղղել, կատարելագործել:
Ողջույն «Դպիր», ողջույն Դիջիթեք` սա իմ առաջին փորձն է:
 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ